.

Dieren liefhebbers


Reputatie 7
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 5116 reacties
Hoi allemaal,

Er zijn een aantal forumleden die duidelijk een liefde voor dieren hebben! Nu ben ik erg benieuwd of jullie huisdieren hebben? Van katten tot honden en van ganzen tot ratten 😉 Ik ben benieuwd naar al jullie foto's en vooral verhalen. Iedereen weet dat deze lieve diertjes vaak niet zo onschuldig zijn als ze eruit zien 😉 Laat ik aftrappen: Maak kennis met Castiël. Mijn prachtige Europese korthaar van 6 jaar oud. Hij is ontzettend lief en knuffelig. Er is altijd een maar, hij vindt het heerlijk om mijn prullenbak leeg te trekken en daarbij al het vuil lekker door het huis te smeren. Bedankt... kat ;)

Groetjes,
Angela


244 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Jawel @Friesian ik ken Billy van zijn onweerstaanbare ogen(een stukje terug op deze site) ha ha en hij is de baas!! die jou meetrekt om uit gelaten te worden.😊Heerlijk zulke leidinggevende dieren. Cash kan er ook wat van hoor, die gaat tegenwoordig gewoon zitten, midden op het pad of straat, als hij vindt dat hij genoeg is uitgelaten 😂
Reputatie 7
Badge +10
Hi Frida,

Wat een eigenwijs beestje! Heel leuk 😃

Groetjes,
Jihane
Reputatie 6
Badge +4
Echt wel @Jihane, wij noemen het dan een "ezelmoment" bij Cash ha ha.
Leuk jouw reactie, dankjewel en fijn weekend😚🐕
Reputatie 6
Badge +4
code:
Dit is het eerste veulen(2017) van Fries Cornelia en na een zware 
bevalling rust ze samen met haar veulen die ook de eerste stapjes
gaat doen.
Ik vind dit prachtig.


Wist je dat.......Friesian zit te genieten? 😎
Kraakhelder water, een goede balans, een biotoop.

Een goed filter en filtermethode is slechts een onderdeel om het doel te bereiken. Een oase van rust...



Die van mij kijkt het ontbijtnieuws.

Reputatie 6
Badge +4
Haha prachtig dit Friesian en Ray! 😃

@ Ray heeft jouw kat nog een voorkeur voor bepaalde programma's en series?
Er was een item over dieren, toen ging ze er even voor zitten. Favorieten heeft ze niet.
Reputatie 4
Badge +7

Reputatie 7
Badge +9
Vond je het een leuk hondje @Renoster ? 😁
Reputatie 4
Badge +7
Dat is mijn eigen maltese, erg aan elkaar gehecht. Doet geen stap zonder mij en heel erg aanhankelijk. Even voorstellen......dit is Bo.
Reputatie 4
Badge +7
Hij houdt me altijd in de gaten.

Hoi Bo, Renoster.

Renoster, Bo lijkt heel veel op mijn Kooiker, Billy.
Ook heel erg aanhankelijk, waakzaam, soms een beetje te, hij maakt me dan aan het lachen. Hij komt dan tegen me aanhangen als ik op de bank zit.

Reputatie 4
Badge +7
Wauw Friesian wat ziet die er lief uit. Ook een mooi diertje.
Nog even een real-time waakhouding.🙂

Reputatie 6
Badge +4
Wat leuk weer zeg, al die foto's van Dierenliefhebbers, poezen, honden en zelfs vissen, zo leuk!.
Hou van alle dieren behalve muggen 😅maar het meest hou ik van onze oppasboxer Cash en jawel die komt a.s. zondag weer logeren voor 12 dagen, genieten..... Hij wordt 1 augustus al weer 10 jaar de dot.
En aan mijn voeten liggen dat doet hij graag 😍(foto van een paar jaar geleden, inmiddels heeft hij een grijs snoetje) 😘

Reputatie 4
Badge +7
Jawel dat doen ze graag, maar bij het minste gerucht springt hij in de benen.

Nog een paar huisdieren nu we toch bezig zijn.🙂


Reputatie 6
Badge +4
Ze hebben toch meer ruimte dan ik dacht, jouw huisdieren Friesian.
Leuk om eens te zien.
Thanks

Hoi Frida.

In een discotheek hebben Discobezoekers minder ruimte. 🙂 Mensen krijgen vaak van/door actiegroepen een onrealistisch beeld. Dieren worden goed gehouden en verzorgd door mensen met liefde voor hun werk en dieren.
Reputatie 6
Badge +4
Begrijp het Friesian, ik leef nog in gedachten in de tijd van mijn vader die een gemengd bedrijf had. Akkerbouw, paarden, koeien, kippen en een paar varkens.
Bijgaand de varkensstal van mijn vader (mijn broer die het bedrijf overnam, gebruikte die later als opslagplaats) Dit is in de Wieringermeer uit de jaren 50. Deze stond achter onze boerderij tegen het begin van ons land.

Reputatie 4
Badge +7
Mooi schilderachtig plaatje Frida.

Reputatie 6
Badge +4
Dat heb je mooi geschilderd @Renoster
Nostalgie en herinneringen goed samengebracht 🍏
Reputatie 4
Badge +7
Helaas Frida, dit is een digital alteration van de foto die jij geplaatst heb, dit is overgebleven van mijn oude beroep als grafisch vormgever wat ik na mijn pensioen als hobby ben gaan beoefenen.

Groeten Jan.

Reageer