.

Comeback

  • 25 May 2018
  • 9 reacties
  • 155 Bekeken

Reputatie 4
Badge +7
Hallo dan. Alweer een jaar geleden dat ik jullie hier voor het laatst ontmoet heb. Een beetje uit het oog verloren zalikmaarzeggen. Er ging een lichtje bij me branden toen ik gisteren een nieuwe simkaart voor het vrouwtje moest bestellen. Maar enfin daar zijn we dus weer. Vanmorgen vroeg mijn maltese (Bo) uitgelaten aan de overkant, we zijn wel een stel apart hoor. Oeps.....per ongeluk dezelfde geplakt.


9 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Wow Renoster! Welkom back 😃 Dat zal even een hele verandering zijn voor je. Er is veel veranderd aan het forum in de tijd dat je weg bent geweest.

We hebben niet alleen gewisseld van lay-out maar ook een aantal medewerkers hebben ons verlaten. Hier zijn natuurlijk nieuwe moderators voor teruggekomen.

Goed om te zien dat jij niets veranderd bent in dit jaar 😉 We herkennen je gelijk! Hoe gaat het verder met je? Ik hoop dat je van plan bent om weer een tijdje te blijven plakken!

Groetjes,
Angela
Reputatie 6
Badge +4
Hi Renoster,

Leuk je op het forum te ontmoeten! Ik ben dus één van de nieuwe mensen op het forum haha. 🙂

Hoe bevalt het nieuwe uiterlijk van het forum je?

Groetjes,
Thomas
Reputatie 4
Badge +7
Haja leuk dat ik jullie weer zie. Ja het gaat uitstekend met me. Nieuwe gezichten inderdaad. Vorig jaar ben ik een keer binnen komen vallen op zoek naar Ernst Schaap om een bakkie met hem te doen, (werkt hij nog bij jullie?) hij was er toen niet. Er moest wel het e.e.a. aan de kant gezet worden voor ik binnen was. Gelukkig kon ik er net door.

Reputatie 7
Badge +9
Ernst is naar mijn weten verhuist naar Play van KPN.
@Groentjuh

Daar werkt hij ook niet meer. Hij werkt nu bij Vanad group.

@Renoster Welkom terug 🙂 . Inderdaad tijd niet gezien.
Reputatie 4
Badge +7
Hi Renoster,

Leuk je op het forum te ontmoeten! Ik ben dus één van de nieuwe mensen op het forum haha. :)

Hoe bevalt het nieuwe uiterlijk van het forum je?

Groetjes,
Thomas

Ik moest wel even zoeken Thomas, maar het is er best wel wat fraaier op geworden. Ziet er goed uit. Even weer acclimatiseren.
Nou @Renoster jij komt weer goed binnen, beter dan mijn binnenkomst in een afdeling. Of mijn binnenkomst? Een voorkant van een hok in de stal was door een varken(s?) doormidden gebroken...

Gelukkig kom jij rustig binnen gestampt.😁
Owhja, ik zei al, leuk dat je even bij de smurfen was.😉

Billy (Kooiker) zegt, Hoi Bo.

Reputatie 4
Badge +7

Hoi Billy.

Reputatie 6
Badge +5
Hi Renoster,

Ook wij kennen elkaar volgens mij nog niet! Leuk dat je weer terug bent op het Forum 🙂 Gaaf om een keer met een neushoorn te praten. En wat een leuke hond heb je, geef maar een stevige aai over Bo's bol namens mij.

Groetjes,
Niels

Reageer