Skip to main content
Op de factuur over de maand oktober zie ik dat de Blackberry bundel korting van €5,00 niet in mindering is gebracht maar belast. Graag ontvang ik een toelichting.
Welkom op het forum Tannhauser,



Je had bij jouw blackberry bundel recht op 6 maanden korting. Omdat jouw bundel op 01-04 in is gegaan, is jouw korting geldig tot 01-10. Omdat je op jouw vorige factuur reeds onterecht de korting hebt ontvangen voor de periode van 01-10 t/m 31-10 is deze op jouw laatste factuur gecorrigeerd.
Welkom op het forum Tannhauser,



Je had bij jouw blackberry bundel recht op 6 maanden korting. Omdat jouw bundel op 01-04 in is gegaan, is jouw korting geldig tot 01-10. Omdat je op jouw vorige factuur reeds onterecht de korting hebt ontvangen voor de periode van 01-10 t/m 31-10 is deze op jouw laatste factuur gecorrigeerd.

Beste Wayne,



Ik kan helaas niets terugvinden dat de Blackberrybundel die ik op 1-04-2012  heb toegevoegd slechts 6 maanden €12,50  kost. Ook in de huidige anbieding zie ik daar niets over terug.
Hoi Tannhauser,



Het klopt dat de aanbieding nu niet meer wordt aangeboden. Dat je voorheen 6 maanden lang korting kreeg op de Blackberry bundel stond op onze website aangegeven onder de actievoorwaarden.



Groetjes,



Alex

Reageer