Mijn factuur van simyo met nummer 22231518 heb ik op 30 januari jl overgeboekt via internetbankieren. nu als ik inlog bij simyo staat nog steeds dat ik niet heb betaald hoe kan dit? met overboeken heb ik factuurnummer vermeld. ik probeer al paar dagen de klantenservice te bellen maar het wordt langdurig niet opgenomen. Ik wil niet afgesloten worden want de rekening is betaald. graag hoor ik iets.
Bladzijde 1 / 1
Welkom op het forum Gerhard050,
Simyo probeert altijd tweemaal het factuurbedrag af te schrijven. Vervolgens ontvang je van ons een email met daarin een betaal link zodat je de betaling alsnog kunt voldoen. Als je het handmatig overmaakt moet je dit doen onder vermelding van Simyo en het factuurnummer. Waarschijnlijk is jouw handmatige betaling blijven hangen en nog niet gekoppeld aan het factuurnummer. Hierdoor ontvang je nog steeds een herinnering. Ik heb even je gegevens er bij gepakt en handmatig gezocht naar je betaling. Ik heb je betaling kunnen terug vinden en gekoppeld.
Kijk ook even in dit topic om wat meer te lezen over de betaalwijzes.
Groetjes,
Alex
Simyo probeert altijd tweemaal het factuurbedrag af te schrijven. Vervolgens ontvang je van ons een email met daarin een betaal link zodat je de betaling alsnog kunt voldoen. Als je het handmatig overmaakt moet je dit doen onder vermelding van Simyo en het factuurnummer. Waarschijnlijk is jouw handmatige betaling blijven hangen en nog niet gekoppeld aan het factuurnummer. Hierdoor ontvang je nog steeds een herinnering. Ik heb even je gegevens er bij gepakt en handmatig gezocht naar je betaling. Ik heb je betaling kunnen terug vinden en gekoppeld.
Kijk ook even in dit topic om wat meer te lezen over de betaalwijzes.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.