Skip to main content
Beste Simyo,



Zou iemand mij kunnen uitleggen waarom er op 18-10-2012 voor 10219 kB 1,00 euro in rekening wordt gebracht? Mijn internetbundel was nog niet op, dus het is mijn inziens behoorlijk willekeurig. Ook vind ik de normale tarieven voor overschrijding van je internetbundel dat dit maat 0,15 cent hoort te kosten per 1 MB.



In afwachting van uw reactie.



Mvg A.
Hoi Coco3,



Dit is inderdaad een fout in ons systeem. Ons systeem hersteld dit echter automatisch. Het zal dus niet in rekening gebracht worden. Als je geen internet bundel hebt, hanteren we bewust een ander internet tarief. Als je wel een internet bundel hebt en deze is verbruikt hanteren we gewoon 15 cent per mb.



Groetjes,



Alex
Fout dit klopt niet je moet er zelf achter aan verder spook het wel vaker bij mijnsimyo
Fout dit klopt niet je moet er zelf achter aan verder spook het wel vaker bij mijnsimyo



Hoi Dennis,



De 1 euro berekening voor internet wordt automatisch hersteld door ons systeem. Het zal niet in rekening gebracht worden. Is dit bij jou wel het geval geweest? Volgens mijn gegevens in ieder geval niet. De 1 euro berekening welke bij jou deze maand op je verbruik te zien is, zal niet berekend worden op je factuur.



Groetjes,



Alex

Reageer