.

Beantwoord

Zware betalingsproblemen, wat kan ik nu doen?

  • 14 February 2015
  • 1 reactie
  • 260 Bekeken

Badge
Hallo,

Heb een factuur openstaan die ik op dit moment niet kan voldoen. Helaas heb ik de eerste herinneringsmail moeten missen. Vandaag 2e herinneringsmail ontvangen. Kan nog niet betalen, hoe graag ik ook zou willen. Wat kan ik het beste doen? Regeling mogelijk? Uitstel mogelijk? 

Telefoon afgesloten. Kan ik nog wel gebeld worden?

Alvast bedankt voor uw reactie.
icon

Beste antwoord door Naomi 16 February 2015, 13:08

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 4
Badge +10
Hoi Gebruiker4433,

Ik zie dat je via Twitter ook je vraag hebt gesteld. Daar hebben we het één en ander uitgelegd :)

Daarbij heb ik verder in je gegevens gekeken. Ook omdat je aangeeft de eerste herinnering niet gezien te hebben. Deze is gestuurd op 30 januari. Misschien dat je hem over het hoofd hebt gezien.

Je tweede herinnering is op 14 februari gestuurd. Je kunt je factuur betalen via de iDEAL link in de herinneringse-mail.

Als je hem via de iDEAL link betaald, dan wordt deze betaling binnen drie dagen verwerkt. Je blokkade wordt na de verwerking opgeheven.

Als je je factuur niet kan betalen dan ontvang je van ons nog een derde herinnering. In deze derde herinnering staat ook een vervaltermijn. Na deze vervaltermijn wordt je factuur naar het incassobureau gestuurd.

Het is niet mogelijk om een betalingsregeling af te spreken. Helaas kan dit niet. Ik raad je aan om de derde herinnering goed in te gaten te houden. Stel dat je factuur toch bij het incassobureau terecht komt, dan kun je altijd nog met hun iets afspreken. Hier vind je over betalen nog meer informatie :)

Wanneer je simkaart is geblokkeerd bij een betaling, dan kun je nog wel gebeld worden. Het is een eenzijdige blokkade. Je kunt alleen zelf niet bellen en sms'en.

Heb ik het duidelijk uitgelegd?

Reageer