.

Vraag

Zou ik in aanmerking kunnen komen voor een tegemoetkoming in mijn plotselinge oververbruik?

  • 20 September 2022
  • 1 reactie
  • 41 Bekeken

Beste Simyo,

Mijn vader is vandaag erg geschrokken van zijn factuur. Het was namelijk vele malen hoger dan hij normaal betaalt. Ik heb ernaar gekeken en zijn wifi bleek uitgeschakeld, waardoor alles via zijn databundel ging. Mijn vader zit normaal gesproken veel onder zijn data limiet, zou hij in aanmerking kunnen komen voor een eenmalige tegemoetkoming? Ik heb een datalimiet ingesteld op zijn telefoon om te voorkomen dat dit nogmaals zal gebeuren.

Met vriendelijke groet,

MeneerHM en zijn zoon


1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @MeneerHM,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat jouw vader is geschrokken van deze hoge kosten! Het toestel maakt gebruik van het sterkste netwerk dat op dat moment wordt gemeten. Als het 4G netwerk sterker is dan de Wifi schakelt dit dus automatisch over als de mobiele data aanstaat. Dit wordt ook wel Wifi-assistentie genoemd. Als je vader er zeker van wilt zijn dat hij alleen gebruik maakt van de Wifi kan hij het beste zijn mobiele data op dat moment uitschakelen in zijn toestel. Ik deel nog even een handige pagina waar wat handige tips in staan vermeld zodat jouw vader het beste uit zijn bundel kan halen! Alles over je dataverbruik, MB’s besparen en je internetbundel. 

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met de volledige naam, geboortedatum, postcode+huisnummer en e-mailadres van jouw vader? Wellicht kan ik iets voor hem betekenen.

Groetjes,
Amy

Reageer