.

Beantwoord

Zonder overleg afgesloten

  • 25 January 2013
  • 8 reacties
  • 504 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Na twee aanmaningen waarop ik aangaf NIET VIA IDEAL te kunnen betalen, heb ik GEEN antwoord op mijn vraag gehad hoe ik WEL kan betalen. Vervolgens ben ik afgesloten. SCHANDE!!!! Hoe lossen jullie dit op??????
icon

Beste antwoord door Alex 29 January 2013, 11:06

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Rienk,

Ik heb je mail gelezen. Wat bedoel je precies met 'ik heb geen codes voor mijn ING'? De rekening is nu niet binnen het betaaltermijn betaald. Wat had Simyo in deze situatie precies voor je kunnen betekenen?

Groetjes,

Alex
Badge +1
@alex je leest zijn vraag niet goed hij geeft aan niet via ideal te kunnen betalen, dit werkt ook via een andere bank
Badge
@Alex,
Via mobiel kun je niet via Ideal betalen. Daarom mijn herhaalde vraag hoe ik wél kon betalen.
Vervolgens krijg ik bericht dat de beantwoording van de vraag niet binnen drie werkdagen kan (klopt we zitten nu op 6) en dan volgt een mail dat ik word afgesloten. Heb inmiddels betaald aan IM-Justitia (want dat hoefde NIET via IDEAL), kosten 40 extra, waarvoor mijn hartelijke dank, maar weer aansluiten ho maar.
Kortom: chaos en prutservice.
Joe gaat Simyo dit rechtezetten en oplossen?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Rienk,

Op 19/1/13 hebben we een email van je ontvangen waarin staat aangegeven dat je niet via iDeal kunt betalen. Terwijl er op 31/1/12 een eerste betalingsherinnering per email is gestuurd. Er is vervolgens nog een email op 14/1/13 gestuurd.

Je kunt ook vanaf een computer via iDeal betalen. Eventueel zelfs via een andere rekening. Ik vind het vervelend voor je dat het je extra kosten heeft opgeleverd, maar dit is wel je eigen verantwoordelijkheid.

Groetjes,

Alex
Badge
Dag Alex,

Ja,ja, ik weet van jullie mailtjes, maar dat neemt niet weg dat ik via mij GSm niet via IDEAL kan betalen. Daarvoor zijn andere ING-inlogcodes nodig en die heb ik niet.

Bovendien: ik wacht nog steesd op een antwoord hoe ik dan wel kan betalen...............

En bovenbovendien: ik wacht nog op een antwoord wanneer ik dan WEL weer word aangesloten, nu ik betaald heb.........

Daar geef je geen antwoord op.

Hoelang duurt het eigenlijk voor SIMYO een vraag van een klant beantwoord?
Badge +1
Hoi Rienk,

Je simkaart is inmiddels gedeblokkeerd. Je betaling is inmiddels verwerkt. Indien het in het vervolg niet mogelijk is om een betaling middels iDeal te doen, willen wij je vragen eerst contact op te nemen met Simyo. Het liefst meteen nadat je de eerste herinnering hebt ontvangen, want dan zijn er nog geen extra kosten aan verbonden.

Groetjes,

Esma
Een hoop gezeik met simyo heb mijn rekening betaald maar omdat ik 1 dag te laat was komen er incasso kosten bij terwijl hij een week geleden is betaald. mensen het wordt tijd dat we er een brief uit doen naar opgelicht en tros radar wie doet ermee?
Reputatie 5
Badge +10
Dag Alex,

Ja,ja, ik weet van jullie mailtjes, maar dat neemt niet weg dat ik via mij GSm niet via IDEAL kan betalen. Daarvoor zijn andere ING-inlogcodes nodig en die heb ik niet.

Bovendien: ik wacht nog steesd op een antwoord hoe ik dan wel kan betalen...............

En bovenbovendien: ik wacht nog op een antwoord wanneer ik dan WEL weer word aangesloten, nu ik betaald heb.........

Daar geef je geen antwoord op.

Hoelang duurt het eigenlijk voor SIMYO een vraag van een klant beantwoord?


Hoi Rienk,

Allereerst zullen wij altijd proberen het bedrag automatisch af te schrijven. Lukt dit niet dan ontvang je een email met een iDeal link. Als dit niet via je telefoon gaat, kan dit via een computer of een ander apparaat waarop je kunt internet bankieren. Er is dus geen andere manier om te betalen behalve via iDeal.

Ik zie overigens dat je aansluiting weer actief is.


Een hoop gezeik met simyo heb mijn rekening betaald maar omdat ik 1 dag te laat was komen er incasso kosten bij terwijl hij een week geleden is betaald. mensen het wordt tijd dat we er een brief uit doen naar opgelicht en tros radar wie doet ermee?


Hoi priscillavolder,

Je kunt zo'n situatie voorkomen door de betaling altijd binnen het betaaltermijn via de iDeal link n te laten verlopen.

Groetjes,

Alex

Reageer