.

Beantwoord

Zelfde bundel als vriend, waarom betaal ik meer?

  • 27 July 2019
  • 7 reacties
  • 261 Bekeken

Badge
Waarom betaal ik meer voor een zelfde internet bundel dan die vriend van mij heeft ?

Ik overweeg hierom naar concurent over te stappen.
icon

Beste antwoord door Kevin 27 July 2019, 13:41

Bekijk originele reactie

7 reacties

Dat kan meerdere redenen hebben. Je vriend heeft misschien nog oude actie bundels. Deze hou je zolang hij geen bundels wijzigt. Of hij is langer klant waardoor hij ook bundels heeft met een ander tarief.

Op deze servicepagina staat deze uitleg ook.
Reputatie 7
Badge +7
Of jij hebt oude bundels.
Kijk eens in MijnSimyo naar welke bundels jij kan overstappen.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Biccie,

Welkom terug op het Simyo forum!

Ik heb jouw aansluiting even bekeken en ik zie dat je zelf al gebruikmaakt van de goedkoopste bundelprijs voor de belminuten. Daarnaast heb je nog steeds de actiebundel van 5000 MB voor €10. Het kan zijn dat je vriend een persoonlijke korting heeft lopen op zijn abonnement, of dat hij Simyo compleet heeft waardoor zijn bundels worden verdubbelt.

Zou je eens na willen vragen wat bij hem het geval is? Dankjewel voor de hulp Ray en Wimj12!

Groetjes,

Kevin
Badge
Ik ben langer lid dan hij,
Hij is via mij erbij gekomen.

Inmiddels hebben hij en ik geen contact meer, dus navragen kan ik niet.

Hij betaald voor 4000mb 4,- geloof ik..

Begrijpelijk dat ik dat dan ook wil.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Biccie,

Die bundel was alleen beschikbaar met Simyo compleet in combinatie met de actiebundel. Hij staat dus ingeschreven op een adres met een KPN internet/tv aansluiting. Dat is dus een hele goede deal geweest maar zelfs wanneer je nu KPN thuis gehad hebben, is deze bundel niet meer beschikbaar.

De optie die je nu hebt is dus de goedkoopste bundel.

Groetjes,

Kevin
Badge
Oke, dankjewel,
Dan ga ik eens rondkijken
Reputatie 6
Badge +5
Dat is prima, Biccie 🙂 Laat je het weten als je verder nog vragen hebt?

Groetjes,
Niels

Reageer