.

Beantwoord

Zeer hoge factuur. Niet normaal

  • 25 January 2013
  • 5 reacties
  • 801 Bekeken

Badge +1
  • Actief Simyaan
  • 29 reacties
Ik ben een nieuwe klant (ong. 2 maanden) van simyo en heb een factuur gekregen waar ik zeer ben van geschrokken ! €119 moet ik nu betalen ! dit heb ik nog nooit meegemaakt ! ik gebruik al jaren een sim only abo maar dit is niet normaal ! dit klopt toch niet en ik wil dit dan ook niet betalen ! de vorige maanden betaalde ik gewoon rond €40 maar dit slaat echt nergens op ! ook krijg ik jullie nooit te pakken aan de telefoon ! wat zijn jullie voor bedrijf ! er staat dat je binnen 24 uur antwoord krijgt op een vraag via de forum, maar ik heb dagen moeten wachten op een reactie van jullie! ik hoop dat jullie hier iets aan doen want dit is echt linke boel
icon

Beste antwoord door Alex 28 January 2013, 16:52

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi mer,

Ik heb je facturen even bekeken en zie dat er regelmatig in en naar het buitenland gebeld/gesmst wordt. Bellen/sms-en in en naar het buitenland valt buiten de bundel. Hiervoor gelden onze buitenland tarieven. De buitenland tarieven kun je hier vinden.

Groetjes,

Alex
Badge +1
ik hoor het ook van andere simyo gebruikers, dat simyo de laatste maanden te hoge facturen stuurt. dit kan geen toeval zijn mensen. ik hou het bij en de laatste dagen zie je opeens bij verbruik(online) een heel hoge bedrag staan  ! 
Badge +1
Mijn facturen van mijn drie nummers kloppen altijd nooit problemen, ook dit mag gezegd worden
Reputatie 5
Badge +10
ik hoor het ook van andere simyo gebruikers, dat simyo de laatste maanden te hoge facturen stuurt. dit kan geen toeval zijn mensen. ik hou het bij en de laatste dagen zie je opeens bij verbruik(online) een heel hoge bedrag staan  ! 

Hoi mer,

Wat klopt er volgens jou niet aan je facturen?

Groetjes,

Alex
Badge +1
Ik zou in me handen wrijven met een rekening van 119 euro zit er zeer vaak boven

Reageer