.

Beantwoord

Zeer hoge buiten bundel kosten zonder melding. Wat kan ik hieraan doen?

  • 29 June 2022
  • 5 reacties
  • 132 Bekeken

Goedemiddag,

 

ik kreeg een mail dat mij simkaart geblokkeerd is vanwege hoge rekening. 

alles nagekeken maar geen melding dat mijn bundel op was via sms.
Ik heb een abonnement van 10000 MB. 
Mijn man en ik hebben vorig jaar een abonnement afgesloten bij Simyo, Waren zeer tevreden maar dit valt me erg tegen van Simyo.

Hiervoor 14 jaar bij Vodafone gezeten maar nooit zoiets meegemaakt. Onze reden was dat jullie mooie abonnement aanbiedingen hadden waardoor wij overgestapt zijn naar Simyo. Maar dat dit nergens op slaat.

Ik vraag dan ook of hierin een regeling of compensatie getroffen kan worden, Anders gaan we kijken naar een andere provider.

 

icon

Beste antwoord door Seren 29 June 2022, 14:16

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @Andrea93,

Bedankt voor je bericht. Ik kan begrijpen dat je schrikt van zo'n hoge rekening. 

Wat vreemd dat je geen waarschuwing sms hebt ontvangen. Het is gebruikelijk dat wij twee waarschuwing sms'jes bij 80% en 100% verbruik van de internetbundel sturen. In het laatste sms'je word ook geĂŻnformeerd over het buiten bundel tarief. Wij kunnen altijd nalopen of de sms'jes zijn verstuurd en afgeleverd. Mocht het zo zijn dat je deze sms'jes niet zijn verzonden zullen wij jou uiteraard tegemoet komen.

Ik wil je vragen om mij een privé bericht te sturen met jouw telefoonnummer en de bijbehorende persoonlijke gegevens. Dan kijk ik even mee op jouw aansluiting. 

Groetjes,
Seren

Reputatie 7
Badge +7

Zat je in Nederland of een ander EU land op het moment dat je over je bundel ging?

Of in een niet EU land, zoals Turkije of een ander land ver weg?

Ik zat in het Nederland.

Reputatie 7
Badge +7

Ik raad je in ieder geval om een datalimiet in te stellen op je toestel.

Op een android toestel kun je dat ergens in de instelling frommelen, op een iPhone moet je daar een App voor installeren.

Lost je probleem voor deze keer niet op, maar wel voor de toekomst.

Reputatie 7
Badge +5

Dat zijn handige tips @wimj12. Bedankt voor het delen!

Reageer