.

Beantwoord

Wij kunnen geen facturen downloaden. Hoe kan dit opgelost worden?

  • 8 September 2015
  • 16 reacties
  • 337 Bekeken

Badge
Wij kunnen geen facturen downloaden van één van de zes nummers.
Foutcode is 1.2
Wat te doen?
icon

Beste antwoord door Angela 9 September 2015, 12:54

Bekijk originele reactie

16 reacties

Reputatie 7
Misschien kun je het op een later tijdstip nog een keer proberen.
Badge
Misschien kun je het op een later tijdstip nog een keer proberen.

Nee hoor, het is al weken zo.
Dank voor de tip.
Reputatie 7
Dat is dan wel weer erg vervelend. Hoop dat het spoedig wordt opgelost.
Badge
Overigens kan ik van 5 andere nummers wel de facturen ophalen.
Vaak duurt het wel even, maar de facturen van dit nummer kunnen we dus echt niet ophalen.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Van dijk Heating,

Even een vraagje.
Werkt dit zo op alle browser's?

Wil je het bijvoorbeeld eens proberen op Chrome, Firefox, Internet Explorer?
Het kan namelijk zo zijn dat alleen 1 browser er problemen mee heeft.
Welke browser gebruikte je eigenlijk toen je het als eerste probeerde te downloaden?
Reputatie 7
Omdat de TS wel van 5 van de 6 aansluitingen de facturen kan downloaden, maar van 1 aansluiting niet denk ik dat de oorzaak van dit euvel aan de ander kant moet worden gezocht.

Edit: De TS heeft het over 6 aansluitingen, maar je kunt op een adres toch maximaal 5 aansluitingen aanvragen?
Badge
Hallo allen, bedankt voor jullie reacties.
Ik gebruik normaliter Firefox, maar ook in Explorer en Chrome lukt het niet.

Detail:
Ik kan in alle browsers de maanden maart, april en mei wel downloaden, maar juni en juli dus niet.
Latere facturen zijn er nog niet.
Bij één van de andere nummers nogmaals geprobeerd, maar die kan ik gewoon ophalen.

@RicoK: misschien ligt het probleem wel bij de 6e aansluiting. We hebben, na telefonisch overleg, inderdaad een 6e aansluiting gekregen.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi van Dijk heating B.V.Nico,

Welkom op het Simyo Forum.

Je hebt al een hoop hulp ontvangen van onze forumtoppers! Goed om te zien :)

Het is erg lastig dat je van 1 nummer geen facturen kunt opvragen. Ik wil het graag voor je nakijken. Om dit te doen, heb ik het 06-nummer nodig waar het probleem op van toepassing is. Deze hoef je natuurlijk niet openbaar op het forum te plaatsen. Als je op mijn naam klikt, krijg je de optie om mij een privébericht te sturen. Als je dit zou willen doen, dan ga ik op verder onderzoek uit. Bedankt alvast.

@RicoK & Maikel.twinnie, heel erg bedankt voor het meedenken :)

Groetjes,
Angela
Reputatie 7
Badge +10
Hoi van Dijk heating B.V.Nico,

Zoals besproken in de privéberichten, heb ik de facturen die je niet kon openen gemaild. Ondertussen is het bekend waarom dit niet mogelijk is voor je. De facturen zijn heel erg groot en hebben veel pagina's. Om deze reden krijg jij een foutmelding als je ze probeert te downloaden. Mijn collega's van de IT afdeling zijn hier van op de hoogte en op zoek naar een oplossing. Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Groetjes,
Angela
IK heb hetzelfde probleem
Badge
Waarschijnlijk zijn onze facturen te lang (100+ paginas) om gegenereerd & gedownload te worden.
Het is gebleken dat de mail in de telefoon op PUSH stond.
Hierdoor worden er immens veel factuurregels aangemaakt.

Ik heb dat op 15 minuten gezet, het is nu afwachten.
Ik hoop dat dit je helpt, groeten.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Veldhuizenkoot,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat lastig dat je hetzelfde probleem ervaart! Kun je mij vertellen welke factuur je niet kunt downloaden? Daarnaast wil ik graag weten of er 1 of meerdere facturen niet gedownload kunnen worden. Mijn laatste vraag is welke browser je gebruikt en of je Google Chrome al geprobeerd hebt.

Het zijn even een aantal vragen 😉 Op deze manier kunnen we precies zien of het om exact hetzelfde probleem gaat of dat er iets anders aan de hand is. Ik hoor het graag van je.

@van Dijk heating B.V.Nico, bedankt voor het meedenken :)

Groetjes,
Angela
Alleen de factuur van juli gaat niet en ik gebruik chrome.
Reputatie 7
Badge +10
Bij deze heb je de factuur van juli in jouw inbox van jouw mail staan. Houd even in de gaten of je de factuur van augustus straks wel kunt downloaden. Mocht dit niet kunnen, gaan we het natuurlijk verder uitzoeken voor je. Laat je het weten of je de mail hebt ontvangen?

Groetjes,
Angela
thnx
Reputatie 7
Badge +10
Graag gedaan! Als je in de toekomst andere vragen hebt, dan weet je ons te vinden!

Groetjes,
Angela

Reageer