Stuur een chatbericht

Met een chatgesprek heb je snel antwoord op je vraag. Doordeweeks zitten wij van 09:00-20:00 klaar om direct te reageren op jouw berichtjes. En in het weekend van 10:00-17:00.

Bel ons als je er echt niet uit komt

Wij spreken je graag! Daarom zijn we doordeweeks telefonisch bereikbaar tussen 09:00-17:30. Hieronder vind je het juiste nummer:

  • Als je Simyo klant bent: bel 1200 (gratis met je Simyo nummer)
  • Als je geen klant bent: bel 0800-8007 (gratis voor iedereen)
  • Als je in het buitenland bent: bel +31 20 2003007 (lokaal tarief en kosten van je abonnement)

Stel je vraag via WhatsApp

Snel antwoord op je vraag? Stuur ons een appje en we helpen je binnen 15 minuten! Op werkdagen zitten we van 9:00 tot 20:00 voor je klaar. In het weekend van 10:00 tot 17:00.

Hoe werkt het?

Voeg ons nummer 0651000054 toe aan je contacten op je telefoon Stuur ons een berichtje. Vermeld daarin meteen je naam, adres en geboortedatum, dan kunnen we je nog sneller helpen.

Goed om te weten

Wanneer je ons berichten via WhatsApp stuurt, gelden de gebruiksvoorwaarden en het privacybeleid van WhatsApp.

Let op: om je privacy te beschermen kan je via WhatsApp geen vragen stellen over je factuur of een betaling.

Je wil je oude vertrouwde telefoonnummer meenemen naar Simyo. Dat snappen wij maar al te goed. We regelen het graag voor je. En helemaal gratis.

Als de aanvraag voor nummerbehoud is goedgekeurd, wordt je aansluiting bij je vorige provider automatisch opgezegd.


Je kunt altijd nummerbehoud aanvragen. Nummerbehoud zelf is gratis. Als je je abonnement al opzegt voordat je contract is afgelopen, dan kan de provider een afkoopsom in rekening brengen voor de resterende maanden. Vanaf 120 dagen voor het einde van het contract zorgen we er automatisch voor dat we het nummerbehoud aan het einde van het contract en je opzegtermijn aanvragen.

Dat kan! Met ons Sim Only abonnement kan je maandelijks gratis je bundels wijzigen, zowel naar boven als naar beneden. Je wijzigt je bundels op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo App. Ga naar het kopje Overzicht, klik op ´bundels aanpassen´ en kies de bundels die het beste bij je passen. Van student tot ouders en kinderen, die flexibiliteit is ideaal voor iedereen!

Zowel je bel- als je internetbundel is geldig in de EU en een aantal andere landen (zone 1). Je kan dus bellen, sms’en en internetten vanuit je bundel, precies zoals je thuis gewend bent. Zijn je bundels op? Dan kan je extra minuten of MB’s bijkopen. Zo kan je weer zorgeloos vanuit je bundel bellen, sms’en en internetten. En voorkom je kosten buiten je bundel.

Let op: Bellen vanuit Nederland naar een buitenlands nummer in de EU valt niet binnen de bundel. Bijvoorbeeld: je belt vanuit Nederland een restaurant in Spanje om een tafel te reserveren. Je betaalt hiervoor het buitenbundeltarief van € 0,23 per minuut. Zie onze tarievenpagina voor meer informatie.

Downloaden doe je maximaal met 256 Mbps, uploaden met maximaal 150 Mbps. Is je telefoon niet 4G ready? Geen zorgen, je maakt dan automatisch gebruik van 3G. De snelheid in de praktijk is afhankelijk van het type telefoon, de drukte op een zendmast en van de dekking in het gebied.

Simyo maakt gebruik van het netwerk van KPN. Zo profiteer jij van het betrouwbare KPN netwerk, waar je ook bent. Dit geldt voor bellen, sms'en en internetten. Er is geen verschil in netwerkdekking voor klanten van KPN en klanten van Simyo. Controleer hier de dekking in jouw regio.

eSIM is een digitale simkaart. Je hebt dus geen plastic kaartje meer nodig om te kunnen bellen, internetten of sms’en. Handig en slim! eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart, maar deze zit al ingebouwd in je telefoon. Als je telefoon eSIM ondersteunt kan je gebruikmaken van deze functie.

De voordelen van eSIM

eSIM heb je snel geïnstalleerd op je telefoon. Je hoeft niet meer te wachten tot je simkaart in je brievenbus valt, want je kan het gewoon installeren via de Mijn Simyo app. Dit betekent ook dat je ruimte hebt voor een extra simkaart in je telefoon. Zo kan je er dus voor kiezen om twee nummers op één telefoon te hebben: je Simyo eSIM nummer én een nummer met een fysieke simkaart. Dat is handig voor het schakelen tussen werk- en privénummers, of voor als je een lokale simkaart in het buitenland wil gebruiken. En natuurlijk: eSIM kan je niet kwijtraken. Het is snel, makkelijk en handig!

Hoe werkt het?

Je activeert eSIM eenvoudig met de Mijn Simyo app. Nieuw bij Simyo? Je krijgt je inloggegevens vlak nadat je je bestelling geplaatst hebt. Als je ingelogd bent in de Mijn Simyo app, hoef je alleen nog maar de stappen te volgen die je ziet verschijnen. Wij helpen je stap voor stap met de installatie van eSIM.

Heb je al een Simyo nummer? Dan log je in op de Mijn Simyo app. Je gaat naar je Instellingen en klikt dan op het tabblad Simkaart. Klik dan op ‘Activeer eSIM’ en je kan beginnen met de installatie!

Wordt eSIM op mijn telefoon ondersteund?

Welke telefoons Simyo eSIM ondersteunen kan je vinden op eSIM pagina. Er komen steeds meer toestellen bij, dus hou het goed in de gaten!

Hoeveel kost eSIM?

Helemaal niets! Je betaalt geen extra kosten voor het gebruiken van eSIM. Dat is dus mooi meegenomen!

Kan ik eSIM gebruiken op mijn smartwatch?

Op dit moment ondersteunen we deze functie nog niet. Wij zorgen ervoor dat deze informatie bijgewerkt wordt zodra dit verandert.

Wil je nog meer weten?

Op eSIM pagina vind je alles over eSIM.

De actie is geldig van 1 april tot en met 31 mei 2021.

  • Als je tijdens de actieperiode (van 1 april tot en met 31 mei) kiest voor een internetbundel van 6 of 10 GB, krijg je gratis extra gigabytes (2 GB bij 6 GB en 5 GB bij 10 GB), tot je zelf van bundels wisselt. Als je na de actieperiode van bundels wisselt, kies je uit de bundels die we op dat moment aanbieden.
  • Als je tijdens de actieperiode een nieuwe bestelling plaatst, betaal je geen aansluitkosten.
  • De actieprijzen zijn beschikbaar voor alle nieuwe en bestaande Simyo klanten. Als bestaande Simyo klant kan je de actiebundels kiezen via Mijn Simyo of de Mijn Simyo app.
  • Simyo behoudt het recht om deze actievoorwaarden en actietarieven tussentijds te wijzigen.

Met Simyo Prepaid kan je je beltegoed op verschillende manieren opwaarderen. Je kan gebruik maken van onze snelle opwaardeerpagina. Je kan ook inloggen op Mijn Simyo of de Mijn Simyo app en opwaarderen via het tabblad Overzicht.

Het minimumbedrag waarmee je op kan waarderen is € 10, -. Na betaling waarderen we je tegoed binnen 5 minuten op. Je beltegoed is onbeperkt geldig, zolang je simkaart actief is. Lees hier hoe je jouw simkaart actief houdt.

Je beltegoed kan je 24 uur per dag online controleren. Dat doe je eenvoudig op Mijn Simyo of via de Mijn Simyo app. Nog geen Mijn Simyo app? Download ‘m in de App Store of de Google Play Store. Let op: het is niet mogelijk om via een telefoonnummer je beltegoed op te vragen.

Met je Prepaid simkaart kan je overal ter wereld bellen. Binnen de EU en een aantal andere landen (zone 1) bel en sms je voor hetzelfde tarief als in Nederland. Buiten zone 1 betaal je het tarief dat voor bijhorende zone geldt.

Internetten met je Prepaid simkaart kan overal ter wereld. Daarvoor moet je wel een internetbundel activeren op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo app. Deze bundels zijn altijd 30 dagen geldig.

Binnen de EU kan je de internetbundel gebruiken, precies zoals in Nederland. Meer informatie over internetten in het buitenland vind je hier.

eSIM is beschikbaar voor iedereen met een Sim Only abonnement. Of je al jaren gebruikmaakt van Sim Only of juist net aanschuift: eSIM is een optie voor jou. Als je al een Prepaid simkaart hebt, kan je ook kiezen voor eSIM. Daarover lees je hieronder meer. Alleen de allernieuwste smartphones ondersteunen eSIM. Het is daarom slim om eerst te checken of jouw telefoon geschikt is. Is je smartphone geschikt? Dan kan je aan de slag!

Ondersteunt je smartphone nog geen eSIM? Er worden steeds meer toestellen aan de lijst toegevoegd waarop je eSIM wel kan gebruiken. Hou deze pagina dus in de gaten. Hieronder vind je een lijst met de toestellen die we ondersteunen:

Apple:
iPhone Xs, iPhone Xs Max, iPhone Xr, iPhone 11, iPhone 11 Pro.

Ja, je kan je plastic simkaart verwisselen voor eSIM! Als je smartphone geschikt is voor eSIM, kan je op de Mijn Simyo app via Instellingen - Simkaart klikken op ‘Activeer eSIM’. Je activeert dan direct je digitale simkaart door de stappen te volgen. Als je klaar bent kan je je plastic simkaart uit je telefoon halen. Die heb je dan niet meer nodig.

Je betaalt niets extra voor eSIM! Bestel je een nieuw Sim Only abonnement? Je betaalt geen extra kosten voor eSIM. Ook voor onze bestaande klanten geldt dat je kosteloos je plastic simkaartje om kan ruilen voor eSIM.

Op dit moment ondersteunen we die functie van de Apple Watch nog niet. Wij zorgen ervoor dat deze pagina up to date blijft. Hou deze pagina in de gaten voor nieuws voor eSIM op je Apple Watch.

.

Beantwoord

Wij kunnen geen facturen downloaden. Hoe kan dit opgelost worden?

  • 8 september 2015
  • 16 reacties
  • 329 Bekeken

Badge
Wij kunnen geen facturen downloaden van één van de zes nummers.
Foutcode is 1.2
Wat te doen?
icon

Beste antwoord door Angela 9 september 2015, 12:54

Hoi van Dijk heating B.V.Nico,



Welkom op het Simyo Forum.



Je hebt al een hoop hulp ontvangen van onze forumtoppers! Goed om te zien :)



Het is erg lastig dat je van 1 nummer geen facturen kunt opvragen. Ik wil het graag voor je nakijken. Om dit te doen, heb ik het 06-nummer nodig waar het probleem op van toepassing is. Deze hoef je natuurlijk niet openbaar op het forum te plaatsen. Als je op mijn naam klikt, krijg je de optie om mij een privébericht te sturen. Als je dit zou willen doen, dan ga ik op verder onderzoek uit. Bedankt alvast.



@RicoK & Maikel.twinnie, heel erg bedankt voor het meedenken :)



Groetjes,

Angela
Bekijk originele reactie

16 reacties

Reputatie 7
Misschien kun je het op een later tijdstip nog een keer proberen.
Badge
Misschien kun je het op een later tijdstip nog een keer proberen.

Nee hoor, het is al weken zo.
Dank voor de tip.
Reputatie 7
Dat is dan wel weer erg vervelend. Hoop dat het spoedig wordt opgelost.
Badge
Overigens kan ik van 5 andere nummers wel de facturen ophalen.
Vaak duurt het wel even, maar de facturen van dit nummer kunnen we dus echt niet ophalen.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Van dijk Heating,

Even een vraagje.
Werkt dit zo op alle browser's?

Wil je het bijvoorbeeld eens proberen op Chrome, Firefox, Internet Explorer?
Het kan namelijk zo zijn dat alleen 1 browser er problemen mee heeft.
Welke browser gebruikte je eigenlijk toen je het als eerste probeerde te downloaden?
Reputatie 7
Omdat de TS wel van 5 van de 6 aansluitingen de facturen kan downloaden, maar van 1 aansluiting niet denk ik dat de oorzaak van dit euvel aan de ander kant moet worden gezocht.

Edit: De TS heeft het over 6 aansluitingen, maar je kunt op een adres toch maximaal 5 aansluitingen aanvragen?
Badge
Hallo allen, bedankt voor jullie reacties.
Ik gebruik normaliter Firefox, maar ook in Explorer en Chrome lukt het niet.

Detail:
Ik kan in alle browsers de maanden maart, april en mei wel downloaden, maar juni en juli dus niet.
Latere facturen zijn er nog niet.
Bij één van de andere nummers nogmaals geprobeerd, maar die kan ik gewoon ophalen.

@RicoK: misschien ligt het probleem wel bij de 6e aansluiting. We hebben, na telefonisch overleg, inderdaad een 6e aansluiting gekregen.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi van Dijk heating B.V.Nico,

Welkom op het Simyo Forum.

Je hebt al een hoop hulp ontvangen van onze forumtoppers! Goed om te zien :)

Het is erg lastig dat je van 1 nummer geen facturen kunt opvragen. Ik wil het graag voor je nakijken. Om dit te doen, heb ik het 06-nummer nodig waar het probleem op van toepassing is. Deze hoef je natuurlijk niet openbaar op het forum te plaatsen. Als je op mijn naam klikt, krijg je de optie om mij een privébericht te sturen. Als je dit zou willen doen, dan ga ik op verder onderzoek uit. Bedankt alvast.

@RicoK & Maikel.twinnie, heel erg bedankt voor het meedenken :)

Groetjes,
Angela
Reputatie 7
Badge +10
Hoi van Dijk heating B.V.Nico,

Zoals besproken in de privéberichten, heb ik de facturen die je niet kon openen gemaild. Ondertussen is het bekend waarom dit niet mogelijk is voor je. De facturen zijn heel erg groot en hebben veel pagina's. Om deze reden krijg jij een foutmelding als je ze probeert te downloaden. Mijn collega's van de IT afdeling zijn hier van op de hoogte en op zoek naar een oplossing. Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Groetjes,
Angela
IK heb hetzelfde probleem
Badge
Waarschijnlijk zijn onze facturen te lang (100+ paginas) om gegenereerd & gedownload te worden.
Het is gebleken dat de mail in de telefoon op PUSH stond.
Hierdoor worden er immens veel factuurregels aangemaakt.

Ik heb dat op 15 minuten gezet, het is nu afwachten.
Ik hoop dat dit je helpt, groeten.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Veldhuizenkoot,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat lastig dat je hetzelfde probleem ervaart! Kun je mij vertellen welke factuur je niet kunt downloaden? Daarnaast wil ik graag weten of er 1 of meerdere facturen niet gedownload kunnen worden. Mijn laatste vraag is welke browser je gebruikt en of je Google Chrome al geprobeerd hebt.

Het zijn even een aantal vragen 😉 Op deze manier kunnen we precies zien of het om exact hetzelfde probleem gaat of dat er iets anders aan de hand is. Ik hoor het graag van je.

@van Dijk heating B.V.Nico, bedankt voor het meedenken :)

Groetjes,
Angela
Alleen de factuur van juli gaat niet en ik gebruik chrome.
Reputatie 7
Badge +10
Bij deze heb je de factuur van juli in jouw inbox van jouw mail staan. Houd even in de gaten of je de factuur van augustus straks wel kunt downloaden. Mocht dit niet kunnen, gaan we het natuurlijk verder uitzoeken voor je. Laat je het weten of je de mail hebt ontvangen?

Groetjes,
Angela
thnx
Reputatie 7
Badge +10
Graag gedaan! Als je in de toekomst andere vragen hebt, dan weet je ons te vinden!

Groetjes,
Angela

Reageer