.

Beantwoord

Whats app bij blackberry wordt verrekend met sms

  • 7 August 2012
  • 5 reacties
  • 780 Bekeken

Ik heb sinds een paar maanden een blackberry abonnement afgesloten om ook te kunnen whats appen. Toch heb ik een factuur gehad met een hoog bedrag omdat ik zogenaamd smsjes zou hebben verstuurd. Hoe kan dit? Ik heb whatsapp geinstalleerd en zie ook het verschil of ik sms of whatsapp. 

Vervolgens lees ik ergens op het forum dat er een blackberry simkaart wordt verstuurd?  En waarom staat er een andere pincode bij mijn gegevens? Wie o wie kan me dit uitleggen? 


groet, Alexandra
icon

Beste antwoord door Alex 8 August 2012, 11:27

Bekijk originele reactie

5 reacties

Ik heb sinds een paar maanden een blackberry abonnement afgesloten om ook te kunnen whats appen. Toch heb ik een factuur gehad met een hoog bedrag omdat ik zogenaamd smsjes zou hebben verstuurd. Hoe kan dit? Ik heb whatsapp geinstalleerd en zie ook het verschil of ik sms of whatsapp.

Vervolgens lees ik ergens op het forum dat er een blackberry simkaart wordt verstuurd?  En waarom staat er een andere pincode bij mijn gegevens? Wie o wie kan me dit uitleggen?


groet, Alexandra
Vind de service ook niets. Klantenservice laat je doodleuk wachten aan de telefoon waar men niet door heen komt. Vervolgens staat er op de site dat ze niet bereikbaar zijn telefonisch. Ben totaal niet tevreden ook. Krijg het gevoel niet geholpen te worden door simyo.
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Alexandra,

Als ik je verbruik bekijk zie ik dat je buiten de bundel hebt gebeld/gesmst. Je Whatsapp berichtjes zijn niet als smsjes berekend. De verstuurde smsjes vielen buiten de bundel omdat je bel/sms bundel op was.

Groetjes

Simyo
Ik kan niet buiten mijn bundel gebeld of gesmst. Ik doe aan whatsapp. Eerlijk gezegd denk ik dat de whatsapp berichten ook nog eens worden berekend als smssen. Wel toeval dat het aantal hetzelfde is en dat ik bewijs heb op mijn mobiel dat ik whatsapp heb verstuurd.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Alexandra,

Ons systeem registreert exact wat voor verbinding er vanaf jouw simkaart plaats vindt. Als ik kijk naar de datums van de geregistreerde internet verbindingen en de datums van de verstuurde smsjes komt dit ook niet overeen. Zo zijn er op 1/6 veel sms berichten verstuurd. Terwijl er pas op 7/6 een eerste internet verbinding in de maand juni is geregistreerd.

Groetjes,

Alex

Reageer