.

Beantwoord

Wat kan er worden gedaan aan de gemaakte hoge kosten?

  • 26 March 2020
  • 1 reactie
  • 170 Bekeken

  • Beginner
  • 0 reacties

Een sim only abo aangeschaft bij Simyo.

Als niet zo technisch kom ik er zojuist achter dat mijn iphone thuis geen verbinding met de wifi maakte. Geen idee waarom, na het nogmaals handmatig getracht te verbinden kwam de verbinding weer tot stand.

Onmiddellijk ingelogd op mijnSimyo om mijn data verbruik te bekijken, En daar blijkt een torenhoge rekening in opbouw te zijn. Zelfs belachelijk hoog in verhouding tot de meer gebruikte data.

Is het mogelijk om mijn data pakket onmiddelijkaan te passen om onder deze schrikbarend hoge rekening uit te komen.

icon

Beste antwoord door Tessanne 27 March 2020, 10:39

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Mus,

 

Welkom op het Simyo Forum! Al vind ik het wel vervelend onder welke omstandigheden je hier terecht bent gekomen. 

 

Het is natuurlijk geen pretje om zo'n hoge rekening te ontvangen, dus ik snap dat je graag een oplossing ziet in deze situatie. Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat er in een korte tijd vrij veel kosten buiten de bundel zijn gemaakt. Wij hebben ter waarschuwing 2 sms berichten gestuurd, een bericht om aan te geven dat jouw internetbundel voor 80% op was en het volgende bericht heb je ontvangen toen de internetbundel 100% was verbruikt. Het is verstandig om goed op deze berichten te letten, deze zijn bij Simyo namelijk real-time en dus leidend. 

 

 Daarbij is voorkomen natuurlijk altijd beter dan genezen dus ik zou je willen vragen om dit blog goed door te nemen. Hier staan verschillende tips in om te voorkomen dat je onverwachts zo veel MB's verbruikt. Zodra je dit blog helemaal hebt doorgenomen, mag je mij een privébericht sturen. Dan zal ik kijken of we nog wat voor je kunnen betekenen. 

 

Alvast een fijn weekend! 

 

Groetjes,

Tessanne

Reageer