.

Beantwoord

Wat gebeurt er met mijn buitenbundelverbruik?

  • 28 October 2018
  • 5 reacties
  • 203 Bekeken

Badge
Beste,

Ik heb helaas MB's buiten mijn bundel verbruikt en nu is mijn rekening aardig opgelopen. Nu heb ik 500 extra MB's gekocht zodat alle verbruikte MB's hierbinnen vallen. Betaal ik nu nog steeds de buitenbundel kosten?

Met vriendelijke groet,

Adriaan
icon

Beste antwoord door Jihane 29 October 2018, 17:21

Bekijk originele reactie

5 reacties

De eerder gemaakte buiten de bundel kosten worden niet verrekend na aankoop van extra MB's. Die blijven dus staan.
Badge
Beste Ray,

Bedankt voor je reactie.
Is er een mogelijkheid om die kosten wel te laten verrekenen onder die extra MB's?
Daar ga ik niet over, ben ook maarceen klant. Daarvoor zul je de reactie van een moderator moeten afwachten.

Fijne zondag verder..
Badge
Beste Ray,

Bedankt voor je hulp, ik hoop dat een moderator mij verder kan helpen.

Ik wens je ook een fijne zondag verder!
Reputatie 7
Badge +10
Hi Chocladetaart123,

Welkom op het Simyo Forum!

Ik snap dat het even schrikken is als je buitenbundelkosten blijkt te hebben. Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat je inderdaad extra MB's hebt gekocht. Dat is een slimme eerste stap! Je krijgt altijd sms'jes als je huidige internetbundel (bijna) op is. Zo kreeg je op 12 oktober bericht over dat je internetbundel op 80% zat, en op 23 oktober een sms waarin stond dat je bundel toch echt op was.

Je hebt daarna verder geïnternet. Ik kan niet precies inzien waar de data aan verbruikt is, zoals ik ook je sms'jes niet kan nalezen of je telefoongesprekken niet kan beluisteren. Maar je toestel houdt dit wel bij! Hier lees je precies hoe je erachter komt waar dat verbruik vandaan komt.

Ik zal je aansluiting nader bestuderen en je een privébericht sturen over de mogelijkheden. Tot straks!

@ Ray, dank voor je hulp :)

Groetjes,
Jihane

Reageer