.

Beantwoord

Wat een slecht bedrijf is Simyo

  • 25 March 2013
  • 8 reacties
  • 549 Bekeken

Badge
wat een ongelofelijk slechte service en bedrijf zijn jullie. ik ben geblokkeerd omdat ik het niet eens was met een factuur. ik vraag netjes informatie over deze factuur en krijg gewoon geen antwoord. word ik ook nog geblokkeerd, omdat ik op antwoord van jullie aan het wachten ben.Krijg ik ook nog een idiote incasso buro achter me aan. inmiddels van ellende maar betaald en hiervan 2x een betalingsbewijs toegestuurd. maar nog steeds geblokkeerd. ik eis nu dat de blokkering er met spoed vanaf gaat anders ga ik een claim indienen voor alle schade die ik heb opgelopen hierdoor. ik heb de topic ook al opgestart op twitter ( ik heb 1000 volgers) en deze heeft een enorme reactie tot gevolg op mijn twitteraccount van mensen met dezelfde ervaringen met jullie.
ik hoop dat er een goede oplossing komt  voor mijn 2 abonnementen anders kan ik niet anders dan mijn twitterreacties bundelen.
icon

Beste antwoord door Wayne 27 March 2013, 16:19

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Hey Sjako68,

Welke informatie zou je willen hebben over je factuur. Je factuur is te bekijken op je persoonlijke pagina en is volledig gespecificeerd van het begin van de maand tot het einde van de maand.

Ik zie in het systeem dat je alleen de hoofdsom hebt betaald aan IM Nederland. Ik kan je aansluiting niet laten deblokkeren gezien het feit dat je incassokosten niet hebt betaald.
Simyo heeft je 3 keer een e-mail gestuurd om de factuur te betalen. In de e-mails die je krijgt wordt ook aangegeven wanneer de betaling niet is voldaan vóór een bepaalde datum de vordering zal worden overgedragen aan het incassobureau.
Badge
dit is toch niet te geloven. ook nog beweren dat ik emails heb gekregen. dan wil ik nu weten exact welke datum en welk emailadres deze naartoe zijn gestuurd. ik heb nooit herinneringen via de email ontvangen. verder weet ik dat ik de specificatie kan zien. maar ik heb uitleg gevraagd waarom mijn rekeningen altijd rond de dertig zijn en nu rond de tachtig. daar wilde ik antwoord van jullie op, maar nooit gekregen. toch wel raar dat het in een keer zo hoog word. dus ik wacht met smart op jullie reactie over de emails. ik ga niet aan een incassoburo geld betalen als jullie nalatig zijn geweest op beide rekeningen.
Badge +6
Hoi Sjako68,

De e-mail zijn verzonden op: 7 maart, 22 maart & 29 maart. De e-mails zijn verstuurd naar het e-mail adres dat bij ons bekend is en waarmee je de bestelling had gedaan. Ik zie in het systeem dat je op 19 maart je e-mail adres hebt gewijzigd. Als klant ben je zelf verantwoordelijk voor het feit dat Simyo als jouw provider beschikt over jouw juiste gegevens.
Badge
nou heb ik nog steeds geen uitleg gehad over de factuur. waarom is dat toch zo moeilijk? wie zegt mij dat deze klopt en dat jullie geen fout hebben gemaakt?
Reputatie 2
Badge +1
Hey Sjako68,

Welke informatie zou je willen hebben over jouw factuur? Op het moment dat wij weten wat er onduidelijk is kunnen wij dit toelichten.

De meest gestelde vragen over facturen zijn hier beantwoord. Misschien dat deze antwoorden je al wat meer duidelijkheid verschaffen.
Badge
hehe, nu eindelijk de vraag welke informatie ik zou willen. ik ben hier vanaf december al mee bezig en nu komt de vraag pas.
wat ik wil weten is WAAROM mijn rekening in een keer zo hoog zijn. ik betaal altijd al een jaar rond de dertig euro voor beide abonnementen en nu in een keer meer dan tachtig euro. ik wil hier duidelijk uitleg over en zeker weten dat dit niet een fout bij jullie is. ik vind het ook schandalig dat ik constant ook via jullie een incassoburo op mijn dak krijg. het zou service zijn als we dit nu op een normale manier gaan oplossen zonder incassoburo want ik vind jullie ook erg nalatig op dit punt. ik krijg pas in april de vraag wat ik zou willen weten over mijn factuur. dus ik hoop dat we dit nu op een nette manier gaan oplossen.
Wat ik hier de laatste twee dagen lees op dit forum (nadat ik een giga rekening van Simyo kreeg) zal het standaard antwoord op jouw vraag zijn dat jouw telefoon vanzelf allerlei updates op internet is gaan doen en nét buiten bereik was van een goed Wifi netwerk. Daardoor heb jij ineens veel te veel datalimiet gebruikt. Eigen schuld dus.
Badge +6
hehe, nu eindelijk de vraag welke informatie ik zou willen. ik ben hier vanaf december al mee bezig en nu komt de vraag pas.
wat ik wil weten is WAAROM mijn rekening in een keer zo hoog zijn. ik betaal altijd al een jaar rond de dertig euro voor beide abonnementen en nu in een keer meer dan tachtig euro. ik wil hier duidelijk uitleg over en zeker weten dat dit niet een fout bij jullie is. ik vind het ook schandalig dat ik constant ook via jullie een incassoburo op mijn dak krijg. het zou service zijn als we dit nu op een normale manier gaan oplossen zonder incassoburo want ik vind jullie ook erg nalatig op dit punt. ik krijg pas in april de vraag wat ik zou willen weten over mijn factuur. dus ik hoop dat we dit nu op een nette manier gaan oplossen.


Hoi Sjako68,

Een week geleden heeft moderator Wayne je gevraagd welke informatie zou je willen hebben over je factuur.

Ik heb je facturen bekeken vanaf de factuur van de maand december.
In de maand december ben je niet over je belbundel heen gegaan wel ben je over je internetbundel heen gegaan. Je hebt voor €61,11 buiten je internetbundel gebruik gemaakt van het internet.
In de maand januari ben je niet over je belbundel gegaan. Je hebt voor €16,01 naar servicenummers gebeld. Het bellen naar servicenummers valt standaard buiten je bundel. Je hebt voor €12,71 buiten je internetbundel gebruik gemaakt van het internet.
In de maand februari en maart ben je niet over je bundel heen gegaan.

Mocht je de volgende keer eventueel willen weten waarom je factuur hoger is uitgevallen dan verwacht dan kan je op je persoonlijke pagina de factuur bekijken. De factuur is volledig gespecificeerd van het begin tot het einde van de maand.

Reageer