.

Beantwoord

Wanneer wordt mijn verrekende bedrag teruggestort?

  • 21 February 2018
  • 9 reacties
  • 163 Bekeken

Badge
Een tijdje terug had ik een bericht geplaatst over een dure rekening die ik kreeg omdat mijn zoontje inplaats van op onze thuis wifi op internet zat via Simyo terwijl er geen bundels waren ingekocht.
Schade zo,n 155 euro waar ik direct 100 euro van moest overmaken aangezien de telefoon niet meer werkte door afsluiting.Heb dit later op dit forum verteld en daar werd lief op gereageerd en zouden wij alleen de bundels t.w. van 15 euro hoeven te betalen.Die 100 euro is daarmee verrekend inclusief 5 euro abonnementkosten voor bellen.
Mijn vraag is:wanneer wordt het overige geld terug gestort?

Vriendelijke groet,Ron.
icon

Beste antwoord door Niels 22 February 2018, 10:17

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Hi Ron,

Ik kan goed begrijpen dat je schrikt van een situatie als deze! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de door ons geboden oplossing 🙂 Je hebt op je originele forumpost een reactie geplaatst met dezelfde insteek als dit topic. Mijn collega Els heeft aangegeven dat het overgebleven bedrag binnen een week wordt teruggestort op je rekening. Zou je er de volgende keer op kunnen letten dat je geen nieuw topic opent in een situatie als deze? Als je de vraag namelijk onder je eigen topic kan stellen, zorgt dit voor meer overzichtelijkheid op het forum. Dat is voor alle gebruikers handiger ;)

Alvast bedankt! Laat je het weten als je verder nog vragen hebt?

Groetjes,
Niels
Badge
"Je hebt op je originele forumpost een reactie geplaatst met dezelfde insteek als dit topic."

Hoho Niels,beste brave borst.
Niet meteen veroordelen als je iets niet verifieert en gelijk maar wat schrijft,
zo gaan we niet met elkaar om toch?
Kijk eerst eens naar de plaatsingsdatums van beidde reacties van mij.
Ik kreeg geen antwoord in dat topic en besloot daarna maar in dit topic een reactie te plaatsen.
Aangezien mijn vraag NIETS met "buiten de bundel bellen/c.q.Waar komen deze kosten vandaan?": te maken heeft,dacht ik dat ik een nieuw topic moest openen om een reactie te krijgen.......thats why!
Dat dan naderhand mijn vraag wordt beantwoord door Els (waar ik tevreden mee ben en haar ook heb bedankt) en dan ineens Niels uitgeslapen is en denkt mij even van repliek te dienen,valt mij toch wel een beetje verkeerd en ben ik ook echt niet gewend van de mensen van Simyo.

Fijne dag verder,Ron.
Feit blijft dat je een 2e topic hebt geopend met indirect dezelfde vraag als in die andere. Waar blijft de verrekening? Dat geeft Simyo alle recht om jou, maar ook andere klanten indien nodig, te verzoeken het bij 1 topic te houden. Reactietijd is doorgaans 1 werkdag, kan soms wat langer duren door drukte.

Ik kom hier o.a. om mede klanten te helpen of te zoeken naar oplossingen. Als je dan van 1 gebruiker 2 topics leest die in principe overeenkomen of dezelfde vragen bevatten kan dat dus verwarrend zijn. En dat geldt dan ook voor andere die hier om dezelfde reden zijn.

Dat de tijdslijnen elkaar kruizen klopt inderdaad, daar heb jij 100% gelijk in.. Toch is het verzoek om het in één topic te houden nog steeds terecht.

Vriendelijk groet van een mede klant. 🙂
Badge
Jammer..............mijnheer feit.
Denk dat Simyo zelf wel mans genoeg is om hier antwoord op te geven.
Reactie gaan ze ook geven.

Maar ik (of andere) mag / mogen ook reageren, daar heet het een forum voor.
Badge
Ga lekker een baan zoeken en bemoei je niet met dingen die Simyo en ik al lang opgelost hebben.
Wil je toch graag je neus in andermans zaken steken en berichten sturen waar niemand op zit te wachten,verdiep je dan in de materie en kijk hoe lang geleden er iets is gebeurt en hoe dit is opgelost.
Vergelijk die datum met heden en dan "begrijp" je mijn vraag misschien beter en begrijp je dat die paar centen belangrijk zijn!!
Hoop dat je niet vervelend blijft doen door maar te blijven reageren op een ieder.
Maak dit forum niet een "vervelend" forum.
Beste Ron,

Kunnen we ook normaal met elkaar blijven communiceren?

Simyo zal dit verder oppakken..

Ik ga nu naar mijn werk toe, heb avonddienst.

Fijne dag verder 🙂
Hoho Ron, "brave borst". 2 mensen krijgen van jou een rotopmerking...Niels en Ray.

Het is nergens voor nodig en ongewenst om naar mensen persoonlijk onsympathiek te reageren. Laten we het wel gezellig houden. En hij, Ray is net als andere forum experts ten eerste vrijwillig actief om medeklanten te helpen, bij te staan, uitleg geven noem maar op. Wat respect daarvoor kan en mag best !
Reputatie 6
Badge +5
Hi Ron,

Ik wou je niet berispen. Het spijt me als mijn berichtje op een vervelende manier over is gekomen. Dit is zeker niet de bedoeling geweest. Wij reageren als moderators op elk bericht dat langs komt. Vandaar dat er een reactie van mij op beiden topics is gegeven.

Ik wil je wel vragen om met respect om te gaan met de andere forumgebruikers. Dat is in je laatste reacties niet echt het geval. De huisregels van dit forum zijn via deze link te vinden. Daar staat duidelijk dat het niet de bedoeling is om een bericht meerdere keren te plaatsen. Hier heeft Ray het over in zijn post, naast dat hij aangeeft dat wij over het algemeen binnen een dag reageren.

Een forum is een forum. Natuurlijk komen wij als moderators met een reactie. Het idee is echter dat juist gebruikers met elkaar in gesprek gaan en samen tot een oplossing komen. Dat is een mooie gedachte, toch? 🙂 We zijn hier om elkaar te helpen. Je bent natuurlijk altijd vrij om nog een vraag te stellen op het forum.

Ray en Friesian, bedankt voor het reageren.

Groetjes,
Niels

Reageer