.

wanneer wordt ik gedeblokeerd?

  • 4 October 2012
  • 11 reacties
  • 726 Bekeken

Badge
hallo,

De factuurs zijn betaald bijlage van de betaling heb ik na simyo gestuurd
maar nog steeds ben ik niet  gedeblokeerd hoe zit dit?.

Gaat allemaal wel heel lang duren.

11 reacties

Badge +2
Beste koentje,

Wij hebben bij deze de instellingen van uw simkaart op het netwerk gereset. U dient uw toestel eenmalig uit en aan te zetten zodat uw simkaart zich opnieuw kan registreren op het netwerk waarna de wijzigingen van kracht zullen gaan. Hierna kunt u weer gewoon bellen en gebeld worden.

Groetjes,

Arie
Badge
Ik heb hetzelfde probleem, rekening van juni staat open, maar dat is de enige, afgesloten, afgelopen woensdag overgemaakt, bij incassobureau is al doorgegeven aan simyo dat het betaald is en niks meer openstaat en ben nog niet gedeblokkeerd! Hoop dat het vandaag nog gaat lukken, want klantenservice is ook niet bereikbaar!

Groetjes Danielle
Badge +2
Beste DanielleGuijt,

Uit onze gegevens blijkt dat de simkaart reeds is gedeblokkeerd. Wij gaan er van uit dat het probleem is verholpen. Als je verder nog vragen hebt horen wij die graag.

Groetjes,

Arie
Ik was vorige week geblokkeerd, heb Incassobureau gebeld, was allang doorgegeven, dus ik Simyo gebeld. Na langer dan een half uur wachten kreeg ik eindelijk iemand aan de telefoon, en ja, inderdaad, alles was betaald. Ze gaf het door aan de afdeling Betalingen en ik zou dezelfde middag gedeblokkeerd worden. Ging snel gelukkig, ik kon snel weer bellen. Nu krijg ik net een mailtje van Simyo dat ik weer geblokkeerd ben? Ik weer Incasso gebeld; " Mevrouw, er staat niets open, Uw dossier is gesloten bij ons". Tja, en bij Simyo is iedereen blijkbaar in gesprek.
Vaag gedoe allemaal. Mijn telefoon is dus daadwerkelijk weer geblokkeerd vanwege een schuld die ik vorige week maandag betaald heb,
Badge
hallo,
Vandaag ben ik weer geblokeerd hoe kan dit baal er wel een beetje van vrijdag waren alle rekeningen betaald en ben ik gedeblokeerd een vandaag zit er weer een blokkade op. Het was toch allemaal betaald. Kunt u it zo gauw mogelijk herstellen en voor deze blokade gaan ik niet betalen. alle rekeiningen waren voldaan bijlage heb ik erbij gestuurt groetjes koen[



QUOTE]Beste koentje,

Wij hebben bij deze de instellingen van uw simkaart op het netwerk gereset. U dient uw toestel eenmalig uit en aan te zetten zodat uw simkaart zich opnieuw kan registreren op het netwerk waarna de wijzigingen van kracht zullen gaan. Hierna kunt u weer gewoon bellen en gebeld worden.

Groetjes,

Arie
[/quote]
hallo,
Vandaag ben ik weer geblokeerd hoe kan dit baal er wel een beetje van vrijdag waren alle rekeningen betaald en ben ik gedeblokeerd een vandaag zit er weer een blokkade op. Het was toch allemaal betaald. Kunt u it zo gauw mogelijk herstellen en voor deze blokade gaan ik niet betalen. alle rekeiningen waren voldaan bijlage heb ik erbij gestuurt groetjes koen[






Zelfde hier dus ook, IM zegt dat mijn dossier gesloten is, ik was donderdag gedeblokkeerd en vandaag weer geblokkeerd. Telefonisch hoef je al helemaal niet te proberen. Zit me kapot te ergeren!

Groetjes, Britta
Badge
hallo,
Ik ben vrijdag gedeblokeerd en vandaag kreeg ik weer een mail van simyo dat ik de rekening niet had voldaan
en op nieuw werdt geblokeerd maar vrijdag zeiden ze dat ik alle rekening had voldaan en ik gewoon weer kon bellen
dit is ook gebeurd maar vanaf vandaag homaar weer geblokeerd Het was toch goed en betaald.
Kan jullie niet bereiken alleen via mail maar daar wordt slecht op gereageerd, Ik baal hier zo van Lukt het jullie nog
om mij vandaag weer terug te zetten? want de telefoon is onze huistelefoon.
Badge
hallo, Ik ben sinds maandag weer geblokeerd terwijl ik alle rekeningen betaald heb en afgelopen vrijdag gedeblokeerd was
en ik weer kon bellen. Ik ben afhankelijk van de telefoon Kunnen jullie dit op korte termijn ongedaan maken. ik snap er niks van en krijg nergens antwoord.

karin
Reputatie 5
Badge +10
Hoi koentje en Maagdje,

Jullie beide aansluitingen zijn nu weer geactiveerd. De openstaande vorderingen zijn betaald en gesloten. Als je het toestel uit/aan zet, zou het weer moeten werken.

Groetjes,

Alex
Badge
Wanneer wordt ik gedeblokkeerd ik heb mijn rekening al betaald bij im nederland 
Reputatie 5
Badge +11
Hoi mv19,

Wanneer iemand zijn of haar rekening betaald heeft bij IMN en zij hebben dat verwerkt, kan het nog twee werkdagen duren voordat dit doorgegeven wordt aan ons. Vervolgens wordt het hier verwerkt in onze eigen administratie en wordt je gedeblokkeerd.

In jouw geval ben je op 17 oktober al gedeblokkeerd door onze financiële administratie. Je zou dus allang weer moeten kunnen bellen.
Heb je je telefoon al eens opnieuw opgestart, mv19?

Reageer