.

Beantwoord

Wanneer weer aangesloten na betaling?


Dinsdag 12 mei is de openstaande factuur betaald waarover ik een mail had gekregen. Dit is ook zo terug te vinden bij Mijn Simyo.
Het is nu 17 mei en ik kan nog niet bellen en gebeld worden. Wanneer word ik weer aangesloten?
icon

Beste antwoord door Ruud 19 May 2015, 14:15

Bekijk originele reactie

11 reacties

Reputatie 3
Badge +7
Hoi OttoH,

Welkom op het Simyo Forum.

Ik heb direct even je aansluiting bekeken. Nu zie ik dat de aansluiting per 1 juni wordt beëindigd.
Dit heeft te maken met de overnamen van het rekeningnummer dat gebruikt wordt voor deze aansluiting.
Is er overleg gepleegd met de nieuwe eigenaar van het rekeningnummer?

Het is voor jou uiteraard mogelijk om een aansluiting bij Simyo te hebben. :$
Wel wil ik je dan vragen om een nieuwe bestelling te plaatsen met je eigen gegevens.

Is alles je zo duidelijk?
Hi Ruud,
Dit is me duidelijk, ik ben niet meer werkzaam bij het bedrijf. Ik zou graag een abonnement bij Simyo willen blijven houden, maar ik krijg bij het plaatsen van een bestelling de melding dat ik niet kan overstappen van Simyo Sim Only naar Simyo Sim Only. Hoe kan ik dit oplossen?
Is het niet mogelijk om bij het huidige abonnement de tenaamstelling en rekeningnummer aan te passen, zodat alles gewoon door kan lopen?
Reputatie 6
Badge +10
Hoi OttoH,

Het klopt dat het niet mogelijk is om via de site eenvoudig over te stappen naar een nieuwe Simyo Sim Only. Omdat dit gaat om een uitzondering, dien je bij de nummerbehoud aanvraag aan te geven dat je vorige provider "KPN/Hi" is. Verder vul je alle gegevens naar waarheid in.

Je krijgt binnen 3 werkdagen een afwijzing van onze nummerbehoud afdeling. In reactie op die e-mail stuur je de uitleg zoals je hierboven hebt aangegeven. We zullen je nummer dan overzetten naar je nieuwe Simyo simkaart.

Gaat dit lukken denk je?

Groetjes, Tiury
Hoi Tiury,
Oke, doe ik. Moet ik dan aangeven dat dit abonnement opgezegd is, of dat dit nog opgezegd moet worden?
En moet ik dan weer opnieuw aansluitkosten betalen? Lijkt me niet helemaal terecht toch?

Otto
Reputatie 6
Badge +10
Hoi OttoH,

Je kunt bij de aanvraag inderdaad het beste aangeven dat je het abonnement al hebt opgezegd. Dan kun je namelijk aangeven dat je volgende week al over wil stappen. Omdat je nu al Simyo klant bent, haal ik de aansluitkosten van je factuur af. Laat je het weten als je de nieuwe bestelling hebt geplaatst?

Groetjes, Tiury
Hoi Tiury,
Ik heb de bestelling geplaatst.
Kan ik het afleveradres overigens (tijdelijk) wijzigen?

Otto
Reputatie 3
Badge +7
Hoi OttoH,

Top dat je de bestelling hebt kunnen afronden.

De bestelling kan helaas niet op een ander adres bezorgd worden. Het kan alleen op het door jou opgegeven adres.

Je kan je nieuwe simkaart binnen 3 werkdagen verwachten.
Hoi Ali
kan ik het adres dan standaard aan laten passen?
Reputatie 3
Badge +7
Hoi OttoH,

Ik heb even gekeken maar het starterspakket is vanochtend al met de post meegegaan. Het adres aanpassen is helaas niet mogelijk.

Je hoeft overigens niet aanwezig te zijn om het pakket in ontvangst te nemen. De simkaart is inactief opgestuurd. Via Mijn Simyo kan je deze activeren.
Hallo,
Ik heb zojuist een mail gekregen dat er sprake is van hoogverbruik en ik eerst mininmaal 100 euro moet betalen. De aansluiting is uit voorzorg geblokkeerd.
Maar zoals jullie weten, is mijn simkaart geblokkeerd omdat ik niet meer werkzaam ben bij het bedrijf dat het abonnement betaalde. Ik heb hiervoor een nieuw abonnement aangevraagd in overleg met jullie en als goed is, kan ik vandaag de nieuwe simkaart activeren.
Ik ga er vanuit dat deze mail op een misverstand berust? Zouden jullie dit aub even na willen kijken?
Otto
Reputatie 4
Badge +10
Hoi OttoH,

De e-mail die je hebt gekregen is inderdaad onterecht. Je kunt hem beschouwen als niet verzonden 😉 Sorry voor de verwarring. Ik zie dat je inmiddels de nieuwe simkaart hebt geactiveerd van je nieuwe aansluiting.

Werkt de nieuwe simkaart naar behoren? 🙂

Reageer