.

Beantwoord

Wanneer krijg ik mijn nieuwe bundel?

  • 22 July 2014
  • 1 reactie
  • 1324 Bekeken

Wanneer gaat mijn nieuwe bundel in? Zag op de factuur dat de maand juni nog afgeschreven moet worden datum 11/7 dus zou 18/7 gebeurd moeten zijn? En in de maand juli nog geen nieuwe bundel gehad!!! Dus vroeg me af hoe dit kan? Krijg zeker wel de factuur van die maand? Kunnen jullie specificatie geven van wanneer een bundel in is gegaab? Om zo ook duidelijkheid voor mezelf te krijgen!! Want ga niet betalen voor iets dat ik niet gehad heb!
icon

Beste antwoord door Tiury 23 July 2014, 11:04

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +10
Hoi christian30, leuk om je op het Simyo forum te zien! :)

Jammer dat het ontvangen van je factuur vragen oproept. Bij Simyo krijg je altijd per de 1e van de maand nieuwe bundels. Deze bundels zijn geldig tot en met de laatste dag van de maand. Op 1 juli heb je in jouw geval 300 bel/sms en 500 MB gekregen.

Op de derde donderdag van de maand zet Simyo de facturen online en de week daarop wordt het bedrag van je rekening geïncasseerd (Dit gebeurt dus vanaf morgen). De incasso's gebeuren in fases, dus het kan ook zijn dat het na het weekend valt.

Omdat we je bel/sms minuten en je MB's in moeten kopen op het KPN netwerk, betaal je op de juni factuur (de factuur die je onlangs hebt gekregen van Simyo) de bundelkosten van de maand juli en de verbruikskosten van de maand juni. Dus je betaalt nu pas voor de bundels waar je al vanaf begin juli gebruik van maakt.

Ik hoop dat ik je wat meer duidelijkheid heb kunnen geven over je factuur 🙂

Reageer