.

Beantwoord

Wanneer komt er een tariefswijziging bij Simyo?

  • 4 February 2017
  • 5 reacties
  • 155 Bekeken

Wordt het geen tijd dat Simyo de tarieven nasr beneden aanpast nu er zo veel goedkopere abonnementen worden aangeboden. Of doet Simyo het zelfde als Essent. Pas nadat ik het abonnement met hen heb opgezegd komen de aanbiedingen voor kortingen op de deurmat en via de telefoon binnen.
icon

Beste antwoord door Caspar 6 February 2017, 14:12

Bekijk originele reactie

5 reacties

Tariefsverlaging
Ja inderdaad! Jullie prijzen vs met de concurrentie zijn echt veel te hoog. Ook belachelijk dat je 5 euro extra moet betalen als je gebruik wilt maken met de 4G optie. Worden de tarieven nog binnen de maand aangepast? Anders zie ik eigelijk geen reden om te blijven en dat is jammer...
Badge
Dergelijke vragen zijn eerder gesteld, helaas zal je nu nog niets concreets van Simyo horen. Zeker bij de grotere gebruikers moeten de handen jeuken bij de huidige tarieven, maar soms is enig geduld een schone zaak.
Simyo is echt wel bezig op de achtergrond om te kijken wat de concurrentie doet. Veel gemaakte fout is echter dat veel mensen alleen maar naar het tarief kijken.

En het gras is niet altijd groener bij de buren 😉
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Max46.

Welkom op het forum :)

Bedankt voor je feedback. Simyo houdt de prijzen van de huidige markt uiteraard in de gaten. Als we met een tariefwijziging komen, zullen we dit ook laten weten aan jullie! Je hebt het overigens over tarieven in het algemeen. Heb je een specifiek tarief waar je op doelt, of echt gewoon in het algemeen? Ik ben benieuwd, misschien dat we met specifiekere feedback nog meer kunnen.

@hermanvdb, Ook jij welkom op het forum. De prijzen voor 4G zullen deze maand nog niet veranderen. Jammer dat je eraan denkt om over te stappen. Wat vind jij naast de prijzen nog meer belangrijk bij een provider?

@franktienhoven en Ray bedankt voor jullie reacties!

Groetjes,
Caspar

Reageer