.

Beantwoord

Wanneer kan ik Simyo compleet activeren?

  • 12 October 2020
  • 7 reacties
  • 583 Bekeken

Hoe krijg ik mijn combi korting als klant Symyo en klant van KPN thuis (Vaste telefoon, internet, en TV) ?

icon

Beste antwoord door Daisy 13 October 2020, 13:30

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Ik denk dat je op zoek bent naar de actie “Simyo Compleet”. Hier staat hoe je die actie kunt activeren.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Nomis,

 

Welkom op het Simyo forum, leuk dat je een kijkje neemt hier. 

 

Als je thuis gebruik maakt van de KPN diensten kom je inderdaad in aanmerking voor "Simyo compleet" oftewel ontvang je van Simyo dubbele bundels. Als jouw adresgegevens 100% overeenkomen (hoofdletter en leesteken gevoelig) bij KPN en Simyo verschijnt de optie om Simyo compleet te activeren in Mijn Simyo. Het gaat dan vanaf de eerste vanaf de volgende maand in. 

 

Mocht je de optie niet zien verschijnen in Mijn Simyo dan adviseer ik om de adresgegevens bij KPN en Simyo even naast elkaar te leggen om te kijken of deze ook op hoofdletters en leestekens kloppen. Mocht je pas sinds kort gebruik maken van KPN dan kan het even duren voordat de optie verschijnt in Mijn Simyo. Anders kan je mij ook altijd een privéberichtje sturen, dan kijk ik even met je mee.:blush:

 

Thanks Groentjuh!

 

Groetjes,

Daisy

Hallo Daisy,

Ter informatie; ik zat bij Telfort en dus nu overgezet naar KPN mijn nummer daar: 

Dat kan dan nog even op zich laten wachten, treed niet meteen in werking?

Korting in de vorm van dubbele bundel heeft weinig zin bij onbeperkt bellen, toch?
Misschien dan onbeperkt bellen en MB's?

Wat betreft de gelijke gegevens; dan heb je het puur alleen over het adres?

Dit is hetzelfde bij beide;

Zal ik nog maar even afwachten dan?

Groeten, Nomis.

@Nomis

 

Ter bescherming van je privé gegevens het klemmende advies je telefoonnummer en adresgegevens te verwijderen. Is ook niet toegestaan deze te plaatsen op het forum. 

Een privé berichten kun je sturen naar @Daisy door hier te klikken of op haar foto. 

Je kunt je privé gegevens tot een uur na plaatsen verwijderen. Dat doe je door op de 3 … te klikken in het betreffende bericht en dan op bewerk te klikken. 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Nomis,

 

Ik stuur jouw even een privébericht hier over, ik heb je persoonlijke gegevens voor de veiligheid verwijderd.

 

@ray bedankt voor je snelle reactie!

 

Groetjes,

Daisy

Oké, snap het.

Bedankt.

Reputatie 7
Badge +6

Hi Nomis,

 

Bedankt voor je reactie! Als het goed is heeft Daisy je een privébericht gestuurd om dit verder op te lossen. 

 

Groetjes,

Tessanne 

Reageer