.

Beantwoord

Wanneer betalen per seconde?

  • 20 July 2017
  • 3 reacties
  • 123 Bekeken

Badge
Wanneer gaan jullie eens betalen per seconde invoeren? Het afronden naar boven is wel erg klantonvriendelijk.
ik snap dat dit voor Simyo handig is maar wij als consument zijn er de dupe van.
Stel je hangt 100x op na 1 seconde voicemail en je hebt een tegoed van 100 belminuten dan ben je er doorheen terwijl je feitelijk 100 seconden hebt gebeld en betaald voor 100 minuten. Enige manier waarop het uit kan is als je elke keer precies op een hele minuut belt. Beetje gek in deze huidige tijd, toch?
icon

Beste antwoord door Asma 20 July 2017, 15:28

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hoi Dickiesssss,

Bedankt voor je waardevolle feedback!

Ik kan mij goed voorstellen dat je graag een afrekening per seconde zou willen. Op deze manier benut jij je belminuten namelijk optimaal!

Helaas is dit op het moment niet bij ons mogelijk. Het is ook niet bekend óf en wanneer hier verandering in komt. Ik zal ervoor zorgen dat de afrekening per seconden op onze 'Wall of Change' komt, als dit er al niet opstaat. Mijn collega die hierover gaat zal dan uitzoeken wat hier de mogelijkheden van zijn.

Mocht het zo ver zijn dat wij het verbruik per seconde afrekenen, dan zullen wij al onze klanten hier uiteraard van op de hoogte stellen. :$

Hartelijke groet,
Asma
Badge
Hoi,
Het gaar er niet om dat ik optimaal gebruik maak van de minuten maar dat jullie wel erg veel voordeel hebben van deze regeling. Sterker nog, slechts in 1,67% van de belletjes betaald een klant voor wat hij daadwerkelijk verbruikt, 98,33% van de belletjes is in jullie voordeel en betaald de klant voor meer dan hij verbruikt en soms dus 98,33% meer. Beetje scheef he? Nu snap ik dat dit in de algemene voorwaarden staat maar ik vind het wel erg nadelig voor de klant/ consument. Anyway, ik heb niet de illusie dat dit gaat veranderen maar het is wel erg klantonvriendelijk.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Dickiesssss,

Ik snap je punt heel goed!

Helaas is het alleen niet bekend of hier verandering in komt en zo ja, wanneer dit zal zijn. Als wij hier verandering in brengen, dan houden wij al onze klanten uiteraard van op de hoogte. :$

Groetjes,
Asma

Reageer