.

Beantwoord

Waarschuwingsbericht later binnen. Hoe komt dat en hebben meer klanten dat?

  • 28 September 2015
  • 10 reacties
  • 222 Bekeken

Hallo
Normaal gesproken zit ik op school altijd op het wifi netwerk.
Ik keek daar afgelopen woensdag en donderdag filmpjes op mijn browser maar kwam er pas na een lange tijd achter dat ik op mijn 3G zat (waarom het wifi netwerk niet beschikbaar was is voor mij nog onbekend). Daarop ben ik gelijk gestopt met filmpjes kijken maar heb mijn mobiele netwerk niet uitgezet omdat ik nog geen waarschuwingsbericht had ontvangen van simyo. 2 dagen later kreeg ik echter een bericht binnen dat ik toch op woensdag over mijn bundel heen was. Door dit late bericht zit ik nu flink over mijn bundel heen. Ik zou het zeer teleurstellend vinden als ik door dit misverstand zoveel bij zou moeten betalen.

Zijn er meer mensen die pas later een bericht binnen kregen dat ze over hun bundel heen zaten?

Mvg, Rich5
icon

Beste antwoord door Tiury 29 September 2015, 15:34

Bekijk originele reactie

10 reacties

Reputatie 7
De enkele keer dat ik buiten mijn bundel dreig te geraken krijg ik real-time het 80% waarschuwings-sms'je.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Rich5, welkom op het Simyo forum :)

Wat vervelend dat je laat je waarschuwing-sms hebt ontvangen en hierdoor tegen hoge kosten aanloopt. Onze gegevens vertellen echter wel een iets ander verhaal. Wij hebben je op woensdagochtend al een bericht gestuurd dat je internetbundel 100% is verbruikt. Ik ben daarom erg benieuwd wanneer je deze sms hebt ontvangen?

Kun je er misschien een screenshot van maken en posten hier op het forum?

Groetjes, Tiury

Bedankt voor je feedback RicoK 🙂. Bij jou was 'ie deze maand wel op tijd hè?
Reputatie 7
Bedankt voor je feedback RicoK 🙂. Bij jou was 'ie deze maand wel op tijd hè?

Ja, hij was zeker op tijd. Ik schrok me rot. Ik kreeg de melding tijdens de update naar iOS9 waarbij ik mijn iPhone aan de laptop met iTunes hing, maar waarbij de USB kabel de hotspot functionaliteit op mijn iPhone inschakelde en ik dus een deel van de update over 3G hebben binnengehaald. Stom stom.....:$

Na ontvangst van de melding schakelde ik als eerste direct het mobiele netwerk uit op mijn iPhone alvorens op onderzoek uit te gaan. Ondanks dat het wel heel erg snel ging, heb ik toch nog op tijd de boel kunnen stil liggen om erger te voorkomen en met nog enkele tientallen MB's in mijn bundel het einde van de maand kunnen halen......:P
Reputatie 6
Badge +10
Ohja, dat had ik meegekregen ja! Dat heeft wel een hoop geld bespaart. Ik kan nu op de laatste dag van de maand wel vragen of het gelukt is met die tientallen MB's? 🙂
Reputatie 7
Helaas is de app voor het laatst geupdate vandaag om 01:39 uur. Toen had ik nog 6 MB..... Denk wel dat het gaat lukken.
Reputatie 7
Badge +10
Oei, dat is krap geworden RicoK! Dat heb je heel netjes gedaan. Vanaf vandaag kun je iets minder voorzichtig te werk gaan 😉 Hoera nieuwe bundels!

Groetjes,
Angela
Reputatie 7
Toen ik vanmorgen het verbruik van de maand september zag, zou ik exact de gehele bundel hebben verbruikt...:P

Ja, nieuwe maand, nieuwe bundels ÉN, de toptip had ik van 'iemand' op het forum :8, vandaag weer de teller op 0 gezet.
Reputatie 5
Badge +11
zou ik exact de gehele bundel hebben verbruikt...:P

Nou, volgens mij had je nog zo'n 429 kB over, haha!

Reputatie 7
Nou, volgens mij had je nog zo'n 429 kB over, haha!



Ooh, echt?? Geweldig!!!
Reputatie 7
Badge +10
Toen ik vanmorgen het verbruik van de maand september zag, zou ik exact de gehele bundel hebben verbruikt...:P

Ja, nieuwe maand, nieuwe bundels ÉN, de toptip had ik van 'iemand' op het forum :8, vandaag weer de teller op 0 gezet.


Goh, wat een slim persoon 😉 Ik vind het knap RicoK! Ik had een fiks aantal MB's bij moeten kopen om de maand vol te kunnen maken.

Groetjes,
Angela

Reageer