.

Beantwoord

waarschuwing voor internet buiten bundel te laat gekregen, wat kan ik doen?

  • 21 October 2021
  • 5 reacties
  • 185 Bekeken

Ik heb voor mijn zoon een internetbundel van 9€ per maand, waarmee hij altijd goed uitkomt.

Gisteren heeft hij op een feestje van een vriendje om 23:09 een waarschuwing gekregen dat zijn bundel op was en 0.15€ per MB gaat betalen. Daarna heeft hij zijn internet telefoon niet meer gebruikt. Maar in de minuten 23:08 en 23:09 waren er al 11 keer 8,79€ afgeschreven. 100 euro. Dat is in twee minuten wat hij normaal in een jaar verbruikt.

Ik begrijp dat hij de verantwoordelijkheid heeft over de kosten buiten zijn bundel na de waarschuwing. Maar het tijdstip waarop hij werd gewaarschuwd dat de bundel op was, kwam was wel te laat.

Verder is hij overigens tevreden over de service en de Simyo app, waarmee hij zijn gebruik in de gaten houdt. Maar van de rekening van 100 is hij erg geschrokken.

Is het mogelijk hem een gedeelte kwijt te schelden en de 0.15€ per MB in te laten gaan ná de waarschuwing die hij om 23:09 ontving?

met vriendelijke groeten,

Edgar Schouten, vader van Jonas

 

 

 

icon

Beste antwoord door Daisy 22 October 2021, 13:41

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Edgar,

 

Goed dat je contact opneemt! Ik kijk graag even mee naar de aansluiting om mee te kijken naar het verbruik en de waarschuwinsms'jes en een eventuele oplossing hiervoor. Kun je me daarvoor een privébericht sturen met zijn telefoonnummer en adresgegevens? Dan kijk ik met jullie mee! Het kan zijn dat ik niet gelijk reageer, ik ben momenteel niet super actief op het forum maar ik ga mijn best doen jouw berichtje aankomende week te beantwoorden!

 

Groetjes,

Daisy

De klantenservice heeft het opgelost door (voor deze ene keer) de verbruikskosten van € 102.95 te verrekenen tegen de extra internetbundels die Jonas zou hebben moeten betalen. Hij krijgt nu alleen de kosten van € 10.00 voor de extra internetbundels gefactureerd. Met die uitkomst is Jonas heel blij.

Reputatie 5
Badge +4

Hoi @Edgar,

 

Bedankt voor je bericht! Wat fijn om te horen dat er een coulance gegeven kon worden. Heb je ook al gekeken of er een limiet optie is op zijn toestel?

 

Ik hoor graag van je.

 

Groetjes,

 

Nihad 

Hi @Nihad , hij had al de Simyo app, maar hij heeft nu ook de app “My data Mgr”, met alarmeringen voor het naderen en overschrijden van instelbare limieten.

Kind regards

Edgar Schouten

Reputatie 5
Badge +4

Hoi @Edgar,

 

Super! Fijn om te horen dat je een "limiet" App hebt kunnen vinden 😊.

 

Groetjes,

 

Nihad

Reageer