.

Beantwoord

Waarom zijn mijn bundelkosten op € 0,- gezet?

  • 1 June 2017
  • 7 reacties
  • 104 Bekeken

Hi all,

Wilde vanmorgen nog even m'n verbruik checken van gisten, 31 mei 2017. Dat kan helaas niet meer want maand afgesloten.
Maar toen ik klikte naar de kosten van deze maand (mei dus) zag ik ineens dat alleen de buiten de bundel kosten die ik in deze maand had gemaakt genoteerd. De bundel(s) staan op 0. Dit is overigens sinds de werkzaamheden van afgelopen avond.

Ik heb voor de zekerheid een plaatje bijgevoegd.

Lekker goedkoop maandje of gezichtsbedrog? 😛
icon

Beste antwoord door Ray 2 June 2017, 12:32

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Bij mij zijn de kosten voor juni van de facuur van Mei verdwenen, Een paar dagen geleden stonden ze er nog.

Zelfde dus. Maar doe vooral geen moeite om het te corrigeren. Veel te warm om je zorgen te maken over iets van een vorige maand.
Dat is dezelfde als die van mij. Bundels juni, factuur mei.
Reputatie 7
Badge +7
Bij mij zijn de kosten voor juni van de facuur van Mei verdwenen, Een paar dagen geleden stonden ze er nog.

Zelfde dus. Maar doe vooral geen moeite om het te corrigeren. Veel te warm om je zorgen te maken over iets van een vorige maand.


En nu is het corrigeerd, ondanks de hitte.
Nu niet meer klagen over de warmte 😃
Het is inderdaad aangepast.
Helaas toch betalen 😛
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Ray en wimj12,

Het was een technisch foutje, maar zoals je ziet was het al snel opgelost. Jammer dat de kosten uiteindelijk nog gecorrigeerd waren haha.

Laten jullie het ons de volgende keer weer weten als je te weinig hoeft te betalen? :P

Groetjes,
Caspar
Caspar, heb jij de titel aangepast? Want die klopt niet. Vraag ging over de bundels en niet over buiten de bundel.
Reputatie 7
Badge +10
Oeps, dat is niet helemaal goed gegaan denk ik! Ik heb de titel nu juist aangepast 🙂

Reageer