.

Beantwoord

Waarom zijn dit jullie abonnementsprijzen?


Reputatie 1
Badge
  • Startend Simyaan
  • 17 reacties
Ik gebruik al geruime tijd een oude bundel van 8 euro per maand en krijg daarvoor 100 belminuten of sms en 200 mb.

Dit stamt nog uit de tijd dat Simyo een redelijk goedkope provider was. Nu doet zich toch het verschijnsel van de "remmende voorsprong" voor en duiken andere providers onder deze prijs met nog meer minuten en mb's. Verleidelijk dus, om over te stappen.

Kan Simyo hier niet in meegaan?

jgs
icon

Beste antwoord door Els 13 March 2018, 13:52

Bekijk originele reactie

11 reacties

Reputatie 1
Badge
Hallo Els,

dank voor je reactie!

Je vraagt hoe ik jullie bundels het liefst zou zien. Welnu,zo maar twee voorbeelden van "Ben" en "Simpel"

Ben:

Sim Only Abonnement (24 maanden)

100 min/sms 3,00

500 MB 3,00

Totaal per maand 6,00

Of

Simpel:

2 jarig sim only abonnement

Maandelijkse kosten

500 MB internet € 4,00

125 minuten

1000 sms'jes

4G-internetsnelheid tot 75 Mbps

Totaal per maand € 4,00



Dus, meer voor minder! En zo zou ik het ook graag bij Simyo zien.

Groet,

jgs
Reputatie 7
Badge +6
En wat was jouw indruk van het gesprek?😁😉
@Ron H

Ik heb de lieftallige dame een officieel compliment gemaakt voor haar wijze van dienstverlening.

😉😎
Reputatie 5
Badge +5
Dat is fijn om te horen, Friesian! :D

Ik ben ook benieuwd naar wat je hier van vond, jgs!

Groetjes,
Els
Reputatie 1
Badge
Toch even voor de zekerheid...het gaat me niet om welk aanbod je kreeg, maar vooral om je indruk van het gesprek. Ik heb voor een vergelijkbare situatie gestaan.


Naast het redelijke aanbod heb ik het contact met Simyo als goed ervaren: helder, duidelijk en to-the-point.
Beide zijn derhalve reden geweest niet over te stappen en vooralsnog een tijdje bij Simyo te blijven.
Reputatie 5
Badge +5
Hoi jgs,

Leuk om je weer eens terug te zien op het forum! 🙂

Wat jammer om te lezen dat je je verleid voelt om over te stappen naar een andere provider. Uiteraard is het belangrijk dat je kiest voor het abonnement dat het beste bij je past.

Ieder jaar introduceren wij nieuwe bundels of nieuwe prijzen waarbij we natuurlijk proberen te letten op andere partijen in de markt. Onze focus ligt niet op de allergoedkoopste provider van Nederland te worden. Wij vinden een uitstekende service voor onze klanten het allerbelangrijkst. Onlangs zijn we voor de dertiende keer uitgeroepen tot beste telecomprovider door de Consumentenbond, dat is ook wat waard. Toch? :)

Hoe zou jij onze bundels het liefst zien?

Groetjes,
Els
Reputatie 4
Badge +3
Hoi jgs!

Dat zijn super leuke aanbiedingen! Ik snap dat je dit inderdaad bij ons wilt zien. Ik heb je gegevens doorgestuurd naar de afdeling die voor jou misschien een leuk abonnement kunnen regelen. Zij zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen. Vind je dat goed?

Groetjes,
Ashweeta
Reputatie 1
Badge
Hallo Ashweeta,

ja, hoor. Mocht dat gelijkwaardig zijn, dan ben ik geïnteresseerd.

Vriendelijke groet,

jgs
Beste jgs.

Ik ben reuze benieuwd naar de uitkomst. Houdt je mij (eventueel ons) op de hoogte?

Fijne avond nog ! 😎
Toch even voor de zekerheid...het gaat me niet om welk aanbod je kreeg, maar vooral om je indruk van het gesprek. Ik heb voor een vergelijkbare situatie gestaan.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Jgs,

Fantastisch om te horen 😃 Daar doen we 't voor.

Laat je het weten als je nog een andere vraag hebt?

Fijn weekend!

Groetjes,
Jihane

Reageer