ik ben al ongeveer 3 jaar tevreden klant en heb geen problemen ervaren. Ook was ik van plan om mijn bundel opnieuw te verlengen. Echter zie ik nu ik net wakker word dat ik een rekening van €538 heb opgebouwd terwijl ik sliep. Dit komt omdat ik ben gaan slapen met een youtube filmpje met rustgevende geluiden en mijn telefoon in de nacht is doorgeschakeld van wifi naar 4g en daarna niet meer terug.
Ik heb gelezen bij een andere topic dat mijn simkaart geblokkeerd zou moeten worden als ik meer dan €100 verbruikt heb binnen 24 uur.
Dit is veel te laat gebeurt waardoor deze hoge rekening tot stand is gekomen.
Ik ben me hier totaal niet bewust van geweest aangezien ik ben gaan slapen terwijl ik verbonden was met wifi. Ik zou graag zien dat het verbruik binnen 24 uur boven €100 kwijt gescholden word.
Met vriendelijke groet,
Ronan de Vries
Beste antwoord door Jihane
Bekijk originele reactie