.

Beantwoord

Waarom zie ik geen extra vriendendeal beltegoed?

  • 26 August 2020
  • 6 reacties
  • 285 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Via een vriendendeal link heb ik een prepaid aansluiting aangeschaft. Ik vind de € 5 echter niet terug in mijn Simyo. Wellicht dat een moderator hier iets mee kan?

icon

Beste antwoord door Tessanne 26 August 2020, 15:37

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Louis662,

 

Goed dat je dit even komt navragen. Het zou natuurlijk zonde zijn om die welverdiende €5,- mis te lopen! 

 

Om er achter te komen of de vriendendeal gelukt is, heb ik jouw account er even bij gezocht. Ik zie dat de vriendendeal inderdaad niet is toegevoegd, maar gelukkig kan ik dit snel voor je oplossen! Het enige wat ik van jou nodig heb, is een privéberichtje naar mij met daarin het andere 06-nummer (waarvan je de vriendendeallink hebt gebruikt). Dan zet ik het voor de door naar de juiste afdeling. 

 

Groetjes,

Tessanne 

Via, via had ik een link gekregen voor € 5 korting vriendendeal.

Dit is niet goed overgekomen en nu ben ik voor de vriendendeal nog een 06-nummer nodig. Wie wil mij haar/zijn 06 in een pb sturen zodat ik dat nummer kan gebruiken voor de vriendendeal. Je verdient er zelf ook nog iets aan ;-).

Ik zie het bericht graag tegemoet. Wie het eerst komt, die het eerst maalt, zullen we maar zeggen. Als ik een nummer heb zal ik reageren in dit topic, dus zolang staat de “inschrijving” open.

Niemand die snel even geld wil verdienen? Ik had gedacht dat mijn inbox vol zou lopen met pb’s. De aanbieding staat nog open hoor!

Ik heb 2 pb’s mogen ontvangen, van de eerste heb ik het nummer doorgegeven. Het nummer van de tweede houd ik even op reserve 😉.

Daarna zal ik beide netjes een antwoord in pb geven en zal de correspondentie wissen. Ik doe toch verder niets meer met de nummers.

Bij deze is de “inschrijving” dus gesloten.

@Louis662 👍goed bezig! Maar waarom sluit je de inschrijving? Voor elke nieuwe klant krijg jij ook een extra korting.

Reputatie 7
Badge +9

@Louis662 👍goed bezig! Maar waarom sluit je de inschrijving? Voor elke nieuwe klant krijg jij ook een extra korting.


Friesian, Louis66 was op zoek naar een vriendendeal link/mobiel nummer voor vriendendeal om zijn eigen nieuwe aansluiting aan te hangen. Hij had er een ergens gevonden, maar die werkte kennelijk niet goed. Daardoor zoekt hij iemand, die zijn mobiele nummer wil geven zodat hij daarmee alsnog de vriendendeal voor zijn nummer kan gebruiken, zodat hij 5 euro extra beltegoed kan krijgen.

Natuurlijk zal hij daarna zijn vriendendeal link aan al zijn vrienden geven indien ze prepaid/sim-only bij Simyo willen nemen, maar dat is niet waar deze inschrijving over ging!

Reageer