.

Beantwoord

Waarom zie ik de Vriendendealk niet terug?

  • 5 May 2016
  • 7 reacties
  • 266 Bekeken

Hallo,

Mijn man heeft onlangs een sim only abonnement afgesloten. Aangezien ik al een abonnement had bij Simyo, heb ik hem de link van vriendendeal gegeven. Bij het aanmelden kreeg je ook de vriendendeal - 10 euro te zien. Inmiddels werkt het abonnement en als ik kijk bij vriendendeals, staat er dat ik geen deals heb gesloten. Hoe kan dit? Bedankt!

Groetjes
icon

Beste antwoord door Caspar 7 May 2016, 09:20

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi Aminp0803,

Welkom op het forum :D

Wat leuk dat je via je man met de VriendelDeal bij Simyo bent gekomen!

Wel raar dat de korting er niet bij is gekomen. Ik heb jullie aansluitingen erbij gepakt en zie inderdaad dat de VriendenDeal niet helemaal goed is gegaan. Daarom heb ik de korting gelijk toegepast op jullie huidige facturen. Dit kun je als het goed is nu al terugzien op Mijn Simyo. Ben je hier blij mee?

Groetjes,
Caspar
Yes super! Bedankt. Ik ken nog iemand die sim only zoekt, dus hopelijk wordt het ook weer Simyo. :P:D
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Aminp0803,

Graag gedaan namens Caspar! Laten we hopen dat de keus inderdaad op Simyo valt 😉 Dat vinden wij natuurlijk ook leuk en jij hebt weer een extra deal!

Mocht je nog vragen hebben, laat je het dan weten?

Groetjes,
Angela
Goedemorgen, ik herken me in de situatie als hierboven. Vorige week vreindendeal gesloten met mijn man, maar nog niet bijgeschreven. Is dat nog mogelijk?
vr.gr.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Habakuk,

Wat leuk dat je gebruik hebt gemaakt van de vriendendeal! Wel vervelend natuurlijk dat het nog niet bijgeschreven is. Wil je mij via een privébericht het nummer van je man geven? En mij dan ook laten weten wiens nummer via wiens vriendendeal-link klant is geworden?

Ik zie je bericht tegemoet!

Groetjes,
Jihane
Goedemiddag, zelfde situatie als hierboven. Vorige week vriendendeal gesloten voor mijn broertje, maar er is niets bijgeschreven en de bij vriendendeal staat ook niets. Ook bij mijn broertje is niets bijgeschreven.

Wilt u dat s.v.p. nakijken?
Groet,
Nick.
Badge +7
Hoi NickvanKruistum,

Welkom op het Simyo forum :)

Wat jammer dat ook bij jou de Vriendendeal niet goed is doorgekomen. Natuurlijk gaan we de korting ook voor jullie toepassen. Kun je in een privébericht het nummer van je broertje geven? Dan kan ik dit voor je regelen :)

Ik wacht je berichtje af!

Groetjes,
Samantha

Reageer