.

Beantwoord

Waarom zie ik de korting van de vriendendeal niet terug?

  • 19 June 2020
  • 5 reacties
  • 337 Bekeken

Via een collega die al bij jullie zit kreeg ik de tip en heb me toen bij jullie aangemeld ik dacht dat ik een vriendendeal heb afgesloten dat hij en ik 10 euro korting zou krijgen echter heb ik daar nog niet van terug gezien en hij ook niet is er iets mis gegaan hiermee?

icon

Beste antwoord door Tessanne 20 June 2020, 12:44

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi c.w.bruyninx,

 

Welkom op het Simyo Forum! Wat vreemd dat jullie het beide de vriendendeal korting nog niet terug hebben gezien op de factuur! 

 

Ik heb je aansluiting er even bij gepakt en zie de korting ook niet terug, dus ik denk inderdaad dat er iets mis is gegaan bij de bestelling. Niet getreurd, want gelukkig kunnen wij deze korting ook achteraf handmatig voor je toevoegen. Stuur je mij een privéberichtje met het nummer van jouw collega? Dan zal ik het direct voor jullie beide in orde maken. :)

 

Nog een heel fijn weekend! 

 

Groetjes,

Tessanne 

Goedemiddag Tessanne,

 

Bedankt voor Uw reactie het telefoon nummer van mijn collega is op naam van Dhr. Kaandorp

 

Met vriendelijke groet C.W. Bruyninx

Reputatie 7
Badge +6

Misschien is het toch wel handig om een link toe te voegen als om een privé bericht wordt gevraagd zoals@Friesian Al eens eerder heeft aangedragen😉
Nu staat er weer een 06 nummer op het openbaar forum.

Da's toevallig. Ik herinner me iets dergelijks.

Geen idee wie die gek was.🙄 Was dat niet iemand die nog Bossche Bollen kreeg samen met, uhh @Ray en @Ron H  ,van Simyo

die daar volgens mij geen probleem van zullen maken.😁🙂 

@c.w.bruyninx wees voortaan voorzichtig met privégegevens op het forum. Iedereen kan ze zien.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi c.w.bruyninx,

 

Ik heb je een privéberichtje gestuurd, kun je daar op reageren?

Groetjes,

Daisy

Reageer