.

Beantwoord

Waarom wordt mijn factuur afgeschreven?

  • 13 March 2017
  • 7 reacties
  • 156 Bekeken

Badge
Beste Simyo,

Ik krijg de melding dat mijn factuur van februari van mijn bankrekening wordt afgeschreven, terwijl dit van het vriendendeal tegoed af hoort te gaan.

Zouden jullie dit kunnen corrigeren?

Mvg, Alwin
icon

Beste antwoord door Jihane 14 March 2017, 12:29

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hi Alwin,

Wat gek dat je die melding krijgt, want ik zie dat jij heel veel Vriendendealtegoed hebt. Je hoeft je dus geen zorgen te maken - je factuur zal verrekend worden daarmee. Wil je me nog wel precies vertellen waar je die melding ziet staan? En hoe het precies verwoord was?

Groetjes,
Jihane
Badge
Hi Jihane,

Deze situatie heb ik eerder meegemaakt. Toen moest het een en ander met jullie finance afdeling recht gezet worden. Dus afwachten en maar hopen dat het goed komt, wil ik niet. Dus als jij intern dit kunt uitzetten, graag! :-)

De melding is te zien als ik ingelogd ben bij Mijn Simyo. Dan klik ik op facturen, zodat ik alle factureren kan zien.
Normaal staat dat een groen vinkje met "Betaald" achter. En nu krijg ik daar de melding te zien dat er rond 23 maart de factuur afgeschreven wordt.

Alvast hartelijk bedankt voor je hulp!
Badge
Goedemiddag,

Hieronder de link naar dezelfde soort case en oplossing van +/- 9 maanden geleden.

https://forum.simyo.nl/factuur-betalen-65/factuurbedrag-vriendendeal-tegoed-waarom-wordt-afgeschreven-33888/index1.html#post133726

Gr,
Martijn
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Alwin24,

Ik ben gelijk even naar de financiële afdeling toegelopen, maar alles lijkt gewoon goed te gaan. Jammer dat je deze melding hebt gekregen. Kan je deze melding doorsturen naar klantenservice@simyo.nl? Dan kunnen we kijken waarom je deze melding hebt gekregen. Bedankt alvast!

@mavazinet bedankt voor het meedenken!!

Groetjes,
Caspar
Badge
Hi Caspar,

Bedankt voor het checken met de financiele afdeling.

Ik heb naar de klantenservice gemaild.
Badge
Geen dank!

Volgens mij gaat het bij mij ook goed nu, althans dat vertelde een collega van jullie me via twitter.

Gr,
Martijn
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Alwin24,

Bedankt voor het versturen!

Mijn collega's zullen je e-mail zo snel mogelijk oppakken

@ mavazinet, wat fijn dat het bij jou nu ook goed gaat! ☺

Ik wens jullie alvast een heel fijn weekend toe.

Groetjes,
Asma

Reageer