.

Beantwoord

Waarom wordt de factuur niet per e-mail toegezonden?

  • 18 April 2021
  • 1 reactie
  • 38 Bekeken

Ik ben nieuwe klant bij Simyo en ik ontvang een mail de (1e) factuur enkel via de website te bekijken/downloaden is. Via het forum lees ik dat de vraag of de factuur ook per mail toegezonden kan worden al meerdere keren beantwoord is met “Nee” via melding 43654, 26162 en 41707, vanwege privacy.

Ik vind het erg spijtig om te lezen dat privacy wordt aangehaald als reden. In mijn ogen komt het namelijk neer op het feit dat Simyo mij verplicht naar een website te gaan, extra handelingen te verrichten, welke ook nog eens gelogd worden aan de zijde van Simyo. Bovendien werkt de Simyo account aanmelding niet met MFA, wat wel bij mijn mail het geval is, waardoor m’n mail feitelijk beter is qua privacy dan jullie website.

Dus ik vindt het prima dat standaard de factuur niet gemaild wordt naar je e-mailadres, maar ik zou graag zelf willen bepalen of ik de factuur ook per mail ontvang. Tevens loop ik nu tegen probleem op, dat de factuur niet automatisch opgeslagen wordt in m’n administratie, doordat de PDF in de bijlage ontbreekt.

icon

Beste antwoord door Daisy 19 April 2021, 14:29

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Huib234,

 

Welkom op het Simyo forum! 

 

De vraag naar een factuur per mail loopt inderdaad, ik zal dit nogmaals kenbaar maken dat deze vraag er nog steeds is. De reden dat je momenteel geen factuur kan inzien is omdat deze nog niet is gemaakt, de factuur van maart is eind deze maand beschikbaar. Mocht er behoefte aan zijn kan ik deze dan even naar je mailen, kun je me daarvoor een privébericht sturen met je adresgegevens en mailadres? 

 

Groetjes,

Daisy

Reageer