.

Beantwoord

Waarom worden er kosten in rekening gebracht voor een vervangende simkaart?

  • 22 January 2018
  • 4 reacties
  • 115 Bekeken

Hoi, mijn telefoon begaf het na een aantal jaar trouwe dienst, dus moest ik helaas een nieuwe kopen. Nu gaat daar een nano-simkaart in. Ik heb dus een vervangende simkaart aan moeten vragen. Daar moet ik 5 euro voor betalen, dus ik moet betalen om gebruik te kunnen blijven van jullie diensten.

Ik ben al 4,5 jaar trouwe klant bij jullie, in een maatschappij waar je meestal ziet dat er gewisseld wordt van welk abonnement dan ook zodra het een euro goedkoper kan. Moet ik als trouwe klant echt betalen om gebruik te maken van een abonnement waar ik al voor betaal? Is daar niet wat aan te doen? Dat zou ik namelijk zeer waarderen.

Zeer vriendelijke groet!
icon

Beste antwoord door Asma 23 January 2018, 13:43

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi Andersioh,

Vaak wordt voor trouwe klanten een uitzondering gemaakt, ik kan je dit, ik ben ook maar klant, niet beloven. Een moderator zal hier normaal binnen 1 werkdag op reageren.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Andersioh,

Welkom op het Forum!

Ik kan mij voorstellen dat jij je afvraagt waarom je voor een vervangende simkaart hoort te betalen. Al onze klanten krijgen bij aanschaf van het abonnement een gratis simkaart. Nu is het zo dat er inmiddels verschillende simkaart formaten bestaan, waardoor sommige klanten hun simkaart wel móeten vervangen bij een nieuw toestel. Sinds 2015 bieden wij standaard een simkaart aan met alle simkaart formaten erin. Je kunt dus zelf de gewenste simkaart eruit drukken. De klanten die hiervoor al een abonnement bij ons hebben afgesloten, kunnen wij natuurlijk een gratis simkaart toesturen!

Bij deze zal ik de kosten voor de vervangende simkaart vergoeden. De vergoeding zal zichtbaar zijn op je eerstvolgende factuur.

Laat je het weten als je hier meer vragen over hebt?

Groetjes,
Asma
Beste Asma,

heel erg bedankt. DIt is nou goede service! :D

Vriendelijke groet,

Andersioh
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Andersioh!

Graag gedaan namens Asma!

Als je nog vragen hebt, weet je ons te vinden!

Fijne avond!

Groetjes,
Ashweeta

Reageer