.

Beantwoord

Waarom was er een dubbele afschrijving voor zelfde factuur?

  • 25 March 2019
  • 1 reactie
  • 199 Bekeken

Hi Simyo!
Sinds deze maand is mijn nieuwe bundel ingegaan (van €19 naar €15) en daar ben ik super blij mee!

Maar, ik zag vanmorgen dat er 2x €15 van mijn rekening is afgeschreven, met hetzelfde factuurnummer, hoe kan dat nou?

Hoor het graag en bedankt alvast!
icon

Beste antwoord door Kevin 25 March 2019, 13:26

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Mxfs,

Welkom op het Simyo forum!

Het klopt dat de incasso van vandaag bij sommige klanten dubbel is afgeschreven. Door een storing bij ING is deze dubbel geïncasseerd. Wij hebben hier ondertussen contact over gehad met ING en die geven aan dat ze de dubbele betaling gaan terugdraaien. Ze adviseren om de tweede betaling dus niet te storneren en zullen dit zo snel mogelijk oplossen.

Groetjes,

Kevin

Reageer