.

Beantwoord

Waarom valt het PSTN service nummer buiten de bundel?

  • 20 August 2015
  • 1 reactie
  • 500 Bekeken

Ik bel voor werk met een lokaal PSTN nummer (voor telco). Een 020-808xx nummer. Voor zover ik kan zien is dit geen standaard service nummer, maar deze belminuten gaan niet uit mijn bundel maar worden extra in rekening gebracht. Waarom is dat?

Vriendelijke groet
icon

Beste antwoord door Tiury 21 August 2015, 12:03

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +10
Hoi iveltman, welkom op het Simyo forum 🙂.

Goed dat je navraag doet over de kosten op je factuur. Ik heb je verbruik nagekeken en ik zie dat deze kosten in rekening zijn gebracht, omdat je op 10-07 al buiten de bundel bent gegaan. Als je goed kijkt, zie je dat het niet uitmaakte naar welk nummer je belde, want elk gesprek na 10-07 werd in rekening gebracht.

Je had in juli nog je oude 120 minuten bundel die helaas te klein was. Gelukkig heb je je bundels inmiddels aangepast naar een 300 bel/sms bundel en heb je iets meer ruimte om te bellen voor je werk!

Misschien een goede tip; installeer de Mijn Simyo app op je telefoon. Dan krijg je een beter inzicht in je verbruik.

Heb ik zo antwoord gegeven op je vraag?

Groetjes, Tiury

Reageer