Beantwoord

Waarom valt dit gesprek buiten mijn bundel?


Badge
Ik had een bundel Simyo300. Nu krijg ik een factuur waarop ik voor bellen het volgende verbruik heb:
  1. totaal mobiel:00:20:28
  2. totaal vast: 02:08:16
  3. voicemail: 00:05:10
Dus alles ruim binnen de bundel. toch zijn voor het laatste vaste gesprek in deze periode twee tarieven berekend: eerste deel is gratis (want binnen de bundel) en voor het tweede deel wordt 0.31 € berekend.
Waarom?
icon

Beste antwoord door Kevin 10 december 2018, 12:05

Hoi 1Toine,

Ik heb even voor je opgezocht wat hier aan de hand is. Klopt het dat dit gaat over de factuur van september? Ik zie namelijk dat er in die maand €0,31 buiten je bundel is verbruikt.

In september had je helaas nog een belbundel van 100 belminuten. op 27 september heb je deze pas gewijzigd naar een belbundel van 300 belminuten. Deze ging dus in op 1 oktober. Helaas heb je dus in september alle belminuten opgemaakt. Je belminuten zijn dus opgegaan tijdens een gesprek, het eerste deel is binnen de bundel gevallen en de laatste minuut er buiten.

Hopelijk is het zo duidelijk! :)

Groetjes,

Kevin

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hoi 1Toine,

Ik heb even voor je opgezocht wat hier aan de hand is. Klopt het dat dit gaat over de factuur van september? Ik zie namelijk dat er in die maand €0,31 buiten je bundel is verbruikt.

In september had je helaas nog een belbundel van 100 belminuten. op 27 september heb je deze pas gewijzigd naar een belbundel van 300 belminuten. Deze ging dus in op 1 oktober. Helaas heb je dus in september alle belminuten opgemaakt. Je belminuten zijn dus opgegaan tijdens een gesprek, het eerste deel is binnen de bundel gevallen en de laatste minuut er buiten.

Hopelijk is het zo duidelijk! :)

Groetjes,

Kevin
Badge
Dank je Kevin. Weer een probleem opgelost.
Reputatie 4
Badge +3
Graag gedaan hoor 1Toine!

Fijne dag verder!

Reageer