.

Waarom reageren jullie niet op mijn e-mail?

  • 6 July 2022
  • 4 reacties
  • 63 Bekeken

Ik stuur een bericht dat mijn bankrekening is gewijzigd, maar er wordt niet op gereageerd, wel kunnen ze 14 dagen later melden dat ik mijn factuur over mei 2022 niet heb betaald. Daar kan ik niet op reageren, het verfoeide noreply principe. Ik heb begin juni 2022 in mijn account mijn bankrekening voor de incasso gewijzigd, benieuwd of het nu over juni 2022 goed gaat.

Ik ben qua telefoondienst heel tevreden over Simyo maar qua adequaat reageren, kunnen ze nog veel leren.

 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Bommel2019,

Bedankt voor je bericht. Het is op dit moment wat drukker dan normaal waardoor het langer kan duren dan je gewend bent voordat je reactie krijgt op je mail. Onze welgemeende excuses hiervoor.

Je kunt je rekeningnummer via Mijn Simyo aanpassen bij Instellingen> (Persoonlijke) gegevens> Bankrekeningnummer. Hier maak je dan 1 cent naar ons over via iDeal met je nieuwe rekeningnummer en als de betaling is gelukt, is je rekeningnummer gewijzigd. Als je je rekeningnummer begin juni hebt gewijzigd, zou de automatische incasso vanaf deze maand goed moeten gaan 🙂.

Groetjes,
Roeqajja

Als u goed had gelezen staat er in mijn mail:

“Ik heb begin juni 2022 in mijn account mijn bankrekening voor de incasso gewijzigd, benieuwd of het nu over juni 2022 goed gaat.”

Dus………..uw instructies waren al lang door mij opgevolgd….....maar……...het is natuurlijk bedoeld voor andere forumgebruikers. Daar heb ik zeker begrip voor. 

Als het drukker is dan normaal, meld dat dan en reageer als Simyo met “bedankt voor uw bericht, het is wat drukker dan normaal, dus waarschijnlijk duurt onze reactie langer dan u gewend bent". 

Ik kreeg deze maand 1000 MB extra, dus doe dat in augustus ook maar, indien en voorzover u daartoe gemachtigd bent. Dat is beter dan als Simyo dreigen met 5 euro incassokosten.

Overigens….. er is geen één rechter die 5 euro incassokosten zal toewijzen op een vordering van 8 euro. En neem maar van mij aan, dat ik weet waarover ik schrijf.

 

 

Reputatie 7
Badge +6

Ik denk dat die 1000 MB extra in augustus er wel in zit, na dit uiterst vriendelijke bericht 🤔

Die €5,- zijn administratiekosten, dus geen incassokosten, die Simyo verrekend bij de 2e herinnering. 

Bron: Deze servicepagina.

Dus van dreigen is geen sprake, van informeren over de gehele procedure echter wel. 

Reageer