.

Beantwoord

Waarom ontvang ik mijn factuur niet per mail?

  • 20 December 2017
  • 3 reacties
  • 188 Bekeken

Beste Simyo,

Vandaag weer de factuur ontvangen. Waarom moet ik 10 minuten besteden aan inloggen om de factuur te kunnen zien? Ik kan mijn tijd beter besteden, toch? Stuur de factuur gewoon als bijlage bij de email, dan ben ik 'echt blij' en jullie ook omdat ik blij word.

PS het is ook niet zo netjes om de factuur van 20 december te antidateren op 8 december.

PS 2 ik wil geen conversatie maar gewoon een verbetering, dus je maakt mij nog minder blij met 'een nieuw contactmoment met de klant'.
icon

Beste antwoord door Niels 20 December 2017, 18:39

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi TheiS,

Een moderator zal inhoudelijk reageren op je bericht.

Ik snap niet waarom je dit geplaatst hebt in 'officieel nieuws, acties en verstoringen'. De moderator zal het bericht daarom ook verplaatsen naar een geschikte plaats op het forum.
Reputatie 2
Badge +2
Er is in de loop van de tijd wel meer naar gevraagd, hier een recente discussie: https://forum.simyo.nl/factuur-betalen-65/waarom-worden-de-facturen-niet-per-e-mail-verstuurd-40696
Dan kan je in ieder geval alvast de "voors en tegens" vernemen zoals Simyo die ziet.
Reputatie 6
Badge +5
Hi TheiS

Welkom op het Simyo Forum :)

Zoals Hans63 (bedankt voor je reactie!) aangeeft kan je alle informatie omtrent het mailen van facturen terugvinden onder het volgende topic. Je geeft verder aan dat het 10 minuten duurt om in te loggen op Mijn Simyo. Duurt het zo lang om de pagina te laden?

Jij ook bedankt voor je reactie, franswon!

Groetjes,
Niels

Reageer