.

Beantwoord

Waarom nu ineens een betalingsherinnering?

  • 31 October 2013
  • 3 reacties
  • 8194 Bekeken

Badge
Vorige week was er al wat mis met de betalingsmailtjes van Simyo (er kon niet geincasseerd worden), maar dat moesten we negeren. Later kregen ik ook een mailtje met het verzoek een en ander op zijn beloop te laten.
Nu, een week later, krijg ik een 1e betalingsherinnering, terwijl het saldo op mijn rekening ruim voldoende is voor de automatische incasso.
Moet ik die herinnering nu ook negeren, en wordt het alsnog via automatische incasso geĂŻnd?
Of moet ik nu toch via iDeal gaan betalen?

Het is allemaal nogal verwarrend.
icon

Beste antwoord door Charlene 1 November 2013, 11:48

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +8
Hoi Toon61,

Dat snap ik, dat dit heel verwarrend is. Ik vind het ook heel vervelend, want naar wat ik begreep werd er nu inderdaad gewoon geĂŻncasseerd. Ik ga dit uitzoeken.
Wat ik je wel kan verzekeren is dat als je de iDeallink gebruikt, dat je factuur op betaald komt te staan in ons systeem. Dan wordt er niet ook alsnog geĂŻncasseerd. Dan ben je er wel vanaf. Maar ik snap het als je daar wat huiverig voor bent.
Onze excuses voor alle verwarrende communicatie.

groetjes, Charlene
Badge
Ik krijg zojuist een SMS van Simyo dat mijn aansluiting geblokkeerd wordt.
In de veronderstelling dat jullie je zaakjes wel weer op orde zouden hebben, heb ik geen aandacht meer besteed aan de betalingsherinnering.
Foute inschatting dus.
Maar goed, meteen betaald via iDeal, maar in mijn factuuroverzicht blijft de factuur op achterstallig staan.
Van de blokkade merk ik nog niets (ik kan gewoon bellen en gebeld worden), en dat wil ik ook graag zo houden!
Mag ik er van uit gaan dat de volgende betaling weer gewoon via automatische incasso gaat, want dit vindt ik allemaal erg vervelend zo.
Badge +6
Ik krijg zojuist een SMS van Simyo dat mijn aansluiting geblokkeerd wordt.
In de veronderstelling dat jullie je zaakjes wel weer op orde zouden hebben, heb ik geen aandacht meer besteed aan de betalingsherinnering.
Foute inschatting dus.
Maar goed, meteen betaald via iDeal, maar in mijn factuuroverzicht blijft de factuur op achterstallig staan.
Van de blokkade merk ik nog niets (ik kan gewoon bellen en gebeld worden), en dat wil ik ook graag zo houden!
Mag ik er van uit gaan dat de volgende betaling weer gewoon via automatische incasso gaat, want dit vindt ik allemaal erg vervelend zo.


Hoi Toon61,

Ik zie in het systeem dat je de factuur hebt betaald. Simyo probeert altijd automatisch af te schrijven.
Wanneer het bedrag gestorneerd wordt dan sturen wij de klant een e-mail om de factuur alsnog te betalen.

Reageer