.

Beantwoord

Waarom moet ik administratiekosten betalen?

  • 27 October 2016
  • 3 reacties
  • 119 Bekeken

Badge
Vandaag kreeg ik een herinnering voor de betaling van een factuur. Bij deze factuur stond vermeld dat er geen extra kosten in rekening gebracht zouden worden als ik de factuur voor 1 november zou betalen. Ik heb de factuur direct per iDEAL betaald omdat ik nu ben afgesloten en zie dat de extra administratiekosten toch zijn berekend.

Ik verzoek u dan ook deze extra kosten per direct terug te storten. Van de melding dat ik geen extra kosten hoef te betalen als ik de rekening voor 1 november betaal heb ik een printscreen gemaakt. Deze kan ik u eventueel als bewijs per email toesturen.

Daarnaast verneem ik graag wanneer ik weer aangesloten word.

Met vriendelijke groet,
Julio
icon

Beste antwoord door Caspar 28 October 2016, 12:24

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi Brave Jongen,

Leuk je weer terug te zien op het forum.

Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie dat je vannacht een betaling hebt gedaan via iDEAL. Dit was voor jouw september factuur. Ik zie dat hier geen administratiekosten aan vast zitten. Jouw factuur bestond uit verbruikskosten en abonnementskosten,maar niet uit administratiekosten. Hoe kreeg je het idee dat dit wel zo was? Je kunt je factuur overigens downloaden op Mijn Simyo, en daar kun je alle specificaties zien!

Verder zie ik dat je alweer bent aangesloten. Je zal dus weer moeten kunnen bellen! Is dit niet het geval, doe dan even je toestel uit en aan.

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Caspar
Badge
Beste Casper, ik heb een bedrag betaald van 78,80. En dat was niet vannacht maar 27-10 om 14:22 uur. 53,80 aan verbruik en abonnementskosten en 25 euro aan extra kosten. Vandaar mijn verzoek om die 25 euro terug te storten.
Groet, julio
Reputatie 3
Badge +5
Hoi Brave Jongen,

Ik heb het nogmaals voor je gecontroleerd en je hebt inderdaad € 25,- aan administatriekosten betaald. De verwarring is natuurlijk niet fijn. Je hebt er niet opgerekend.

Omdat je zo een brave jongen bent, heb ik een verzoek ingediend om het bedrag terug te storten 😛 Dit zal binnen drie weken gebeuren. Mijn collega's van de financiële afdeling zullen dit oppakken.

Heb je nog vragen?

Groetjes,
Ilias

Reageer