.

Beantwoord

Waarom moet ik administratiekosten betalen?

  • 2 October 2014
  • 4 reacties
  • 678 Bekeken

Hallo,
Het gaat om factuurnummer 27915297.

Hierbij staat dat er op 28-08-2014 via een automatische incasso is afgeboekt en dat het op 02-09-2014 gestorneerd is.
Op mijn rekeningnummer is er op 28-08-2014 niets afgeboekt en op 02-09-2014 is er niets gestorneerd. Nu worden er €12,50 administratiekosten in rekening gebracht. Ik wil graag de € 3,72 betalen. Mijn bank zegt dat er op 28-08-2014 geen automatische incasso van simyo is binnen gekomen. Er moet iets mis gegaan zijn bij de automatische incasso bij simyo. Helaas heb ik de mail die op 5-9-2014 gestuurd is ter herinnering gemist.
Graag zal ik willen dat u mij een nieuwe factuur voor € 3,72 stuurt zodat deze afgeboekt kan worden.

Met vriendelijke groeten,

Dirk Hesp
icon

Beste antwoord door Tiury 3 October 2014, 16:04

Bekijk originele reactie

4 reacties

Inmiddels is het totale bedrag betaald om het incassobureau te vermijden. Graag heb ik dat u €12,50 binnen 14 dagen aan mij terug betaald.

Met vriendelijke groeten,

Dirk Hesp
Reputatie 6
Badge +10
Hoi fysiodirk, welkom op het Simyo forum 🙂

Het is vreemd dat je bank aangeeft dat er geen incasso heeft plaatsgevonden, want Simyo heeft je factuur wel degelijk geïncasseerd op 28-08-2014. De bank heeft zelfs een reden meegestuurd dat het vanwege administratieve redenen niet kon worden geïncasseerd. De incasso's vinden plaats onder de naam Buckaroo Simyo, misschien dat ze de betaling daarom niet hebben kunnen terugvinden.

Je hebt vervolgens 2 betalingsherinneringen ontvangen, waarin je gevraagd werd om alsnog de factuur te voldoen. Deze heb je helaas laten liggen, waardoor er uiteindelijk terecht €12,50 administratiekosten in rekening worden gebracht 😞
Het is wel duidelijk dat Buckaroo Simyo de incasso's plaatsvinden, maar deze zijn niet terug te vinden door de bank. Inderdaad vreemd. Hoe lossen we dit nu op?

Hoi fysiodirk, welkom op het Simyo forum :)

Het is vreemd dat je bank aangeeft dat er geen incasso heeft plaatsgevonden, want Simyo heeft je factuur wel degelijk geïncasseerd op 28-08-2014. De bank heeft zelfs een reden meegestuurd dat het vanwege administratieve redenen niet kon worden geïncasseerd. De incasso's vinden plaats onder de naam Buckaroo Simyo, misschien dat ze de betaling daarom niet hebben kunnen terugvinden.

Je hebt vervolgens 2 betalingsherinneringen ontvangen, waarin je gevraagd werd om alsnog de factuur te voldoen. Deze heb je helaas laten liggen, waardoor er uiteindelijk terecht €12,50 administratiekosten in rekening worden gebracht :(
Reputatie 4
Badge +10
Hoi fysiodirk,

Apart dat je bank de incasso niet kan terugvinden 😕 Op 2 september hebben we van je bank deze melding 'wegens administratieve redenen' binnengekregen. Misschien dat je bank rond deze datum kan kijken in hun systeem.

Tiury gaf in zijn reactie al aan dat we een aantal herinneringse-mails hebben gestuurd. Helaas heb je de factuur van juli niet meteen overgemaakt bij de eerste herinnering. Hierom zijn er administratiekosten bijgekomen. De administratiekosten zijn wel terecht. Dat we je factuur van juli niet konden incasseren hebben we op tijd doorgegeven. Om deze reden kunnen de administratiekosten helaas niet worden vergoed.

Heb ik je vraag zo volledig beantwoord?

Reageer