.

Beantwoord

Waarom moet ik 2x abonnementskosten betalen?

  • 17 October 2014
  • 5 reacties
  • 280 Bekeken

er is een fout gemaakt
ik heb abonn van 4,50 euro per maand.
op mijn rekening staat 2x 4,50 euro = 9 euro betalen
icon

Beste antwoord door Dries 20 October 2014, 14:45

Bekijk originele reactie

5 reacties

Ik heb mijn mb verhoogd naar 500 mb waarom moet ik dan 2x 10euro betalen vind ik niet echt netjes

Mvgr Henny Drenth
Reputatie 7
Badge +9
er is een fout gemaakt
ik heb abonn van 4,50 euro per maand.
op mijn rekening staat 2x 4,50 euro = 9 euro betalen


Ben je net klant geworden? Dan staan zowel de kosten voor de lopende maand als de volgende maand op je rekening.
er is een fout gemaakt
ik heb abonn van 4,50 euro per maand.
op mijn rekening staat 2x 4,50 euro = 9 euro betalen


Ben je net klant geworden? Dan staan zowel de kosten voor de lopende maand als de volgende maand op je rekening.



oke bedankt, dan snap ik het.
Reputatie 4
Badge +8
Ik heb mijn mb verhoogd naar 500 mb waarom moet ik dan 2x 10euro betalen vind ik niet echt netjes

Mvgr Henny Drenth


Hopelijk sneeuwt jouw berichtje niet onder in het topic dat richtje heeft gestart.
Daarom nog maar even een schopje omhoog.
Je had beter een eigen topic kunnen starten.
Succes met alles.
Reputatie 2
Badge +6
Hoi richtje en Henny45,

Ik heet jullie beiden graag welkom op het forum! Ik heb dit topic verplaatst naar de subcategorie Facturen. Hier zijn jullie vragen wellicht beter te vinden voor andere gebruikers.

@richtje, bij jou gaat het inderdaad om je eerste factuur. Je kunt deze openen op Mijn Simyo onder het tabblad Facturen. Je ziet bij abonnementskosten staan dat je op 16-09-2014 klant bent geworden. Je betaalt vanaf deze datum abonnementskosten t/m 30-09-2014. De kosten hiervoor zijn € 3,-. Daarnaast betaal je ook abonnementskosten van 01-10-2014 t/m 31-10-2014. Hier betaal je € 6,- voor. In totaal heb je dus € 9,- abonnementskosten. Scotsman heeft het goed aangegeven, je betaalt ook voor de komende maand alvast abonnementskosten. Hebben Scotsman en ik je dat zo duidelijk kunnen uitleggen?

@Henny45, We hebben niet 2x € 10,- abonnementskosten bij je in rekening genomen. Ik raad je aan om in te loggen op Mijn Simyo en de factuur te openen. Hier zie je staan dat je € 3,- abonnementskosten betaalt voor 100 belminuten en € 7,- voor 500 MB. Dit zijn abonnementskosten voor oktober. Je bent in september echter over je internetbundel gegaan. De kosten hiervoor zijn € 11,39. In totaal is je factuur dus € 21,39. Heb ik je zo wat meer duidelijkheid kunnen geven?

@koorelle, bedankt voor het schopje 😉

Reageer