.

Beantwoord

Waarom lukt mijn tussentijdse betaling niet?

  • 3 January 2017
  • 3 reacties
  • 130 Bekeken

Hoi,

Wegens hoog verbruik is mijn simkaart geblokeerd totdat ik een tussentijdse betaling doe.
Vind ik prima maar op het moment dat ik doorgestuurd wordt naar https://mijn.simyo.nl/factuur/hoogverbruik/betalen krijg ik te zien: 'Hé, hier gaat wat mis …
De pagina laadt niet, probeer het later nog eens.'
icon

Beste antwoord door Sean 4 January 2017, 12:33

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +8
Hoi Guido0214.

Welkom op het Simyo forum.

Wat vervelend dat je hoge kosten hebt gemaakt. Het kan voorkomen dat wij je simkaart uit voorzorg tijdelijk blokkeren op het moment dat je meer dan € 100,- per 24 uur of meer dan € 250,- per week buiten je bundel verbruikt.

In jouw geval gebeurde dit op 31-12-16. De aanbetaling was daarom bedoeld voor de factuur van december 2016, maar toen jij probeerde te betalen was de factuur van januari 2017 inmiddels geopend. Vandaar dat er een foutmelding verscheen.

Ik heb de blokkade zojuist opgeheven, als jij je telefoon even uit- en weer aanzet kun je weer bellen. De factuur van december sluit deze week, je hoeft daarom geen aanbetaling meer te doen.

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Sean
Top, alles werkt weer naar behoren.

Bedankt.
Reputatie 5
Badge +8
Dat is mooi! Heel graag gedaan :D

Mocht je nog andere vragen hebben, dan weet je ons te vinden.

Groetjes,
Sean

Reageer