.

Beantwoord

Waarom lukt het niet om automatisch opwaarderen aan te zetten?

  • 2 December 2017
  • 4 reacties
  • 110 Bekeken

Ik wilde voor mijn pre-paid kaart automatisch opwaarderen instellen. Daarvoor moest ik eerst 1 cent overmaken. Dat is gelukt. Maar het instellen van automatisch opwaarderen lukt daarna niet. Simyo vraagt wederom om 1 cent over te maken. Wat gaat hier mis?
icon

Beste antwoord door Niels 4 December 2017, 13:34

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Hi koffiezwart,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat vreemd dat automatisch opwaarderen activeren niet lijkt te werken op Mijn Simyo 😞 Ik zie inderdaad dat er een eurocent over is gemaakt, maar dat opwaarderen niet is geactiveerd. Wat voor melding kreeg je precies na de betaling? En was het nog mogelijk om verder op iets te klikken?

Ik wil je vragen om te kijken of het met een tweede betaling wel lukt om automatisch opwaarderen te activeren. De eurocent zal ik uiteraard terugstorten op je beltegoed 😉 Zou je me kunnen laten weten of het nu wel goed gaat?

Groetjes,
Niels
Bij mij hetzelfde probleem. Van het weekend 3 keer geprobeerd en nu weer een keer om automatisch opwaarderen aan te zetten en allevier de keren niet gelukt. Wel alle keren 1 cent afgeschreven en de mededeling "Het lijkt dat er iets mis is gegaan".
Het was niet mogelijk om verder nog op iets te klikken.

Groetjes Renate
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Renatekleijnen,

Welkom op het Forum!

Oh jeetje, ik zie het! Je hebt inderdaad vier keer 1 cent aan ons overgemaakt, maar je bankrekeningnummer is nog niet geactiveerd. Dat is niet de bedoeling!

Ik zal mijn collega van de technische afdeling vragen wat er precies aan de hand is. Zodra ik meer weet, dan kom ik bij jullie terug. Goed?

Groetjes,
Asma
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Renatekleijnen,

Ik heb zojuist terugkoppeling gehad van mijn collega. Het probleem met betrekking tot het activeren van je bankrekeningnummer is verholpen. Ik zou je graag willen vragen om je bankrekeningnummer weer te wijzigen via Mijn Simyo.

Mocht de activatie toch niet lukken, dan kun je een kopie van je ID en bankpas mailen naar klantenservice@simyo.nl. Mijn collega van de financiële afdeling zorgt er dan voor dat je rekeningnummer toch wordt geactiveerd. Vind je dat een goed idee?

Groetjes,
Asma

Reageer