.

Beantwoord

Waarom krijg ik nog steeds facturen terwijl ik heb opgezegd?

  • 27 October 2015
  • 4 reacties
  • 181 Bekeken

Ik heb in maart mijn sim only opgezegd.
Alleen halen jullie nog steeds geld van mijn rekening...
Kan dit worden teruggestort?
icon

Beste antwoord door Angela 28 October 2015, 15:50

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Dederk,

Welkom op het Simyo Forum.

Oei, dat gaat niet helemaal goed! Ik heb het gelijk voor je nagekeken.

Ik zie dat je op 13 april overgestapt bent naar een nieuwe provider. Klopt dit? Jouw abonnement had in dat geval vanaf 13 april moeten stoppen. Dit is helaas niet gebeurd. Ik heb een verzoek doorgezet naar onze IT-afdeling. Zodat zij dit alsnog kunnen doen.

Daarnaast gaan we uiteraard zorgen voor een terugbetaling van de onterecht betaald kosten. Omdat het om een redelijk aantal maanden gaat, ga ik dit verzoek neerleggen bij onze afdeling finance. Morgen verwacht ik hier meer over te weten. Uiteraard houd ik je op de hoogte hiervan. Sorry voor het ongemak.

Ik zal je morgen een update sturen :)

Groetjes,
Angela
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Dederk,

Bedankt voor je geduld.

Ik heb een verzoek voor je neergelegd bij mijn collega's van Finance. Zij gaan ervoor zorgen dat je alle kosten vanaf 14 april van ons terugkrijgt. Dit wordt binnen 2 weken op jouw rekening gestort. Ik hoop dat je tevreden bent met deze oplossing.

Groetjes,
Angela
Uiteraard ben ik tevreden met deze oplossing. Bedankt iig
Reputatie 5
Badge +11
Angela heeft het heel graag gedaan, dederk 😳

Reageer