.

Beantwoord

Waarom krijg ik nog een factuur na opzeggen?

  • 25 April 2016
  • 6 reacties
  • 114 Bekeken

Badge +1
Beste simyo crews, ik had paar weken geleden mijn abonnement opgezegd. Vandaag is mijn factuur afgeschreven. En voor volgende maand telt mijn gebruik ook mee zag ik op mijn simyo staan. Wat is hier te bedoeling van ? Mvg
icon

Beste antwoord door Angela 26 April 2016, 11:32

Bekijk originele reactie

6 reacties

Badge +1
Het zou fijn zijn als iemand me ging helpen
Heb geduld, een moderator heeft inzage in jouw gegevens.Die meldt zich binnen 24.00 uur.
Dus wachten op zijn/haar reactie is mijn devies.

Suuk 6
Badge +1
Dank u Friesian
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Sp3c1alx,

Welkom op het Simyo Forum.

Goed dat je dit komt vragen. Ik kan me voorstellen dat een nieuwe factuur een beetje verwarrend kan overkomen!

In het systeem vind ik terug dat je jouw Sim Only Abonnement gaat omzetten naar een Prepaid met behoud van je nummer. Dit gaat uitgevoerd worden op 28 april. Om die reden wordt er tot 28 april nog verbruik via jouw Sim Only Abonnement berekend en krijg je een factuur voor deze periode. Voor volgende maand krijg je natuurlijk geen factuur. Dit zie je nu nog op Mijn Simyo staan maar nadat jouw nummer overgezet is op Prepaid, zal dit niet meer te zien zijn.

Maakt dit het wat duidelijker en klopt het dat je overgaat naar Prepaid?

@Friesian, bedankt voor je reactie.

Groetjes,
Angela
Badge +1
Beste Angela, dank u voor uw antwoord. Weken terug heb ik via de website mijn simyo abo stop gezet. Sinds vorige week heb ik geprobeerd van naar abo naar prepaid te gaan. Op 28 april wordt mijn oude telefoon nummer overgezet dat klopt. Ik zal even kijken op mijn simyo
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Sp3c1alx,

Oei, de opzegging zie ik in eerste instantie niet terug in ons systeem. Dit doet mij vermoeden dat je niet alle stappen door hebt gelopen. Het is erg belangrijk dat je tijdens het opzeggen altijd helemaal naar beneden scrolt. Onderaan de pagina vind je namelijk een bevestigingsknop. Je krijgt ook direct een e-mail als je wilt opzeggen ter bevestiging. Als je deze niet hebt gehad, zijn dus niet alle stappen doorlopen.

Gelukkig heb je nu wel de mogelijkheid om over te stappen naar Prepaid. Dit is vandaag voor je uitgevoerd. Heb je al gekeken in Mijn Simyo wat je ziet staan?

Groetjes,
Angela

Reageer