.

Beantwoord

Waarom krijg ik geen reactie op mijn vraag waar de € 10,00 van mijn tweede bundel heen is gegaan?


Ik heb per ongeluk 2x op de knop voor een internetbundel van 1000 MB (10 euro) geklikt en direkt gemeld dat ik slechts één bundel nodig had. Die is ook weer keurig verdwenen, maar er was wel 2x10 euro afgeschreven. Ik heb daar driemaal in de afgelopen weken contact opgenomen met Simyo. Waarom wordt er niet gereageerd ?
icon

Beste antwoord door Samantha 23 May 2017, 14:52

Bekijk originele reactie

15 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Graag gedaan, Beech! Als we in de toekomst nog eens kunnen helpen, dan zien we je graag terug op het forum.

Groetjes,
Angela
Bedankt, Angela.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Beech,

Sorry voor de late reactie! Vanwege drukte op het forum, zijn we helaas niet eerder aan jouw vraag toegekomen 😞 Sorry!

Ik ben er even ingedoken voor je en zie dat je helemaal gelijk hebt! Samantha was vermoedelijk in de war doordat mijn collega van de IT-afdeling wel de melding had gemaakt dat hij het had toegevoegd. Het rekenwerk klopt alleen niet met elkaar. Precies zoals je aangeeft.

Zojuist heb ik direct € 10,- beltegoed toegevoegd. Je kunt dit ook direct zien via Mijn Simyo. Sorry dat het zo lang heeft moeten duren. Ik hoop dat je alsnog tevreden bent met de oplossing. Mocht je verder nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

@Ray, bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Angela
Jawel, en dat is mijn punt: ik heb 2x besteld, er is 2x 10 euro afgeschreven van mijn beltegoed. En ik wil die 10 euro terug.
Als je je verbruik bekijkt, zie je ook maar één betaling voor een internetbundel staan.

Zie jij dit niet dan?
Dag Samantha,
Reageer je hier nog op ? Want ik ben nog steeds van mening dat er onterecht 10 euro is afgeschreven van mijn beltegoed.
Met vriendelijke groet,
GPB
Op 27 december 2016 heb ik mijn beltegoed met 20 euro opgewaardeerd, beltegoed was toen ongeveer 24 euro. Tussen 27 december en 27 maart heb ik 45 cent verbruikt. Op 27 maart heb ik 2x een internetbundel van 1000 MB besteld en is er 20 euro afgeschreven, toen had ik ongeveer 3 euro over. Heb 10 euro opgewaardeerd en gemeld dat ik per ongeluk 2x een internetbundel besteld had. Volgens mij zou ik dan nu ongeveer 23 euro beltegoed moeten hebben, maar het is maar 12,58 euro. Als ik op 27 maart maar 12,50 beltegoed had, had ik toch nooit 2 bundels kunnen bestellen ? Dus ergens klopt er iets niet.
Hoe kan ik zien dat de technische afdeling op 27-03-2017 10 euro aan mijn beltegoed heeft toegevoegd ?
Badge +7
Hoi Beech,

Welkom op het Simyo forum :)

Oeps, het lijkt me niet de bedoeling om twee keer een internetbundel tegelijkertijd te hebben. Ik zie inderdaad dat je inmiddels hierover contact hebt gehad met onze telefonische klantenservice. Mijn collega heeft je verteld dat hij uit gaat laten zoeken waar deze € 10,00 naartoe zijn gegaan.

Hier kan ik je zelf al antwoord op gegeven. Onze technische afdeling heeft op 27-3-2017 al € 10,00 aan je beltegoed toegevoegd. Op 27-3-2017 heb je € 10,00 opgewaardeerd. Vervolgens had je € 20,00 uitgegeven aan internetbundels. Hiervan hebben ze € 10,00 vergoed, zodat je nu weer € 12,58 aan beltegoed hebt. Als je je verbruik bekijkt, zie je ook maar één betaling voor een internetbundel staan. Is het zo iets duidelijker voor je?

Heb je het contactformulier ingevuld met het e-mailadres dat bij ons bekend is? Dit kun je controleren op Mijn Simyo > Instellingen > Persoonlijke gegevens. Ik zie namelijk dat er helaas nooit een vraag met dit e-mailadres is binnengekomen 😞 Vandaar dat je per mail nooit een antwoord hebt ontvangen.

Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
Samantha

@Ray, Frenske en Ron H, heel erg bedankt voor het meedenken 🙂
Reputatie 7
Badge +6
Yes.....het is alleen niet gelukt.
Wat is de responstijd van het contactformulier dan??

Lees mijn eerste reactie :)

En hoe heb je dan contact opgenomen? Via mail / contactformulier duurt het 3 werkdagen.
Reputatie 7
Badge +6
Wat is de responstijd van het contactformulier dan??
Weer wat geleerd, dacht dat het niet gratis was. Prima geholpen tot nu toe. Moet nog uitgezocht worden waar dat tientje gebleven is.
Reputatie 1
Badge +4
Driemaal via contactformulier verspreid over een paar weken (vanaf 3 april 2017), fout gemaakt op 27 maart 2017.
Met een gratis telefoontje naar de helpdesk was het waarschijnlijk heel snel opgelost.
Driemaal via contactformulier verspreid over een paar weken (vanaf 3 april 2017), fout gemaakt op 27 maart 2017.
En hoe heb je dan contact opgenomen? Via mail / contactformulier duurt het 3 werkdagen.

Reageer