.

Beantwoord

Waarom krijg ik geen optie voor een btw factuur?

  • 25 January 2019
  • 8 reacties
  • 679 Bekeken

er wordt geschreven dat ik naar mijn persoonlijke gegevens moet gaan om de btw op de factuur te laten zetten, helaas kan ik dat niet gevonden krijgen waar dat moet. Kan dat aangepast worden en kan er alsnog een rekening met BTW naar mijn email gestuurd worden? Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Kevin 26 January 2019, 11:01

Bekijk originele reactie

8 reacties

Hallo @JBU

Gewoon inloggen op je MijnSimyo en dan naar instellingen gaan. Je komt dan op de pagina waar je het BTW schuifje aan kan zetten.

Laat je weten of het gelukt is?
Reputatie 5
Badge +4
Hoi JBU,

Welkom op het Simyo Forum!

Het aanpassen van de BTW op je factuur werkt inderdaad op de manier zoals Ray heeft beschreven. Nu heb ik je nummer er even bij gepakt en zie ik dat je een prepaid-aansluiting hebt. Aangezien je bij prepaid geen facturen hebt, heb je ook niet de mogelijkheid om hier een btw bedrag voor te rekenen.

Als je dit in de toekomst wel zou willen dan is het misschien beter om over te stappen op Sim Only. Hier lees je hoe dat in zijn werk gaat.

Dankjewel voor het antwoorden Ray!

Groetjes,

Kevin
Bedankt voor de info.
Reputatie 7
Badge +10
Hi JBU,

Graag gedaan, namens Kevin! 🙂 Geniet van je weekend!

Groetjes,
Jihane
Jammer vroeger kon ik altijd een PDF downloaden, en heb 3 prepaid toestellen omdat er soms gewoon een paar weken geen gebruik van wordt gemaakt. Dan is abonnement technisch niet handig! Waarom kan ik dan niet gewoon netje een factuur meer krijgen voor in de administratie?
Reputatie 7
Badge +10
Hi Harnix,

Maak je geen zorgen! Normaal gezien kun je betaalbewijzen downloaden van je opwaarderingen. Dat zijn inderdaad .pdf-bestanden. Daar staat tevens een BTW-specificatie op. Het is nu tijdelijk niet mogelijk om die betaalbewijzen te downloaden via Mijn Simyo, maar dat probleem zal op zeer korte termijn (binnen nu en twee weken) opgelost worden. Tot die tijd kan ik betaalbewijzen naar je toesturen per mail. Als je wil dat ik dat doe voor je drie Prepaid nummers, kun je me een https://forum.simyo.nl/inbox/conversation?with=30261 toesturen met de andere twee 06-nummers. Dan kan ik van alle aansluitingen het laatste betaalbewijs toesturen, goed?

Groetjes,
Jihane
Een wat @Jihane ? 😛
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Ray en Harnix,

Ik zie inderdaad dat de link voor het privébericht aan Jihane niet werkt. Hierbij nogmaals de goede link!

Thanks voor het opmerken Ray!

Groetjes,

Kevin

Reageer